K2 Internet SA z okazji pozyskania miliona klientów przygotowało dla marki PLAY i jej użytkowników specjalną witrynę internetową będącą elementem kampanii wizerunkowej pod hasłem „Jest nas już milion w Play”.
Z jednej strony witryna www.jestnasmilion.pl jest uroczystym podziękowaniem składnym przez operatora wszystkim użytkownikom marki, z drugiej zaś daje klientom możliwość złożenia podziękowania samemu PLAY. Podziękowania i opinie znajdują się w zamieszczonej w serwisie Księdze Gości.
Główną część witryny stanowi telefon komórkowy z wyświetloną na ekranie mozaiką składającą się ze zdjęć nadsyłanych przez użytkowników. Tym samym powstał wirtualny album pamiątkowy użytkowników marki, w kształcie logo PLAY. Album odkrywa, jak wyglądają ci, którzy na co dzień korzystają z usług operatora.
Witryna jestnasmilion.pl jest kolejnym projektem zrealizowanym przez K2 Internet SA dla multimedialnego operatora telefonii komórkowej PLAY.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.