K2 Internet SA z okazji pozyskania miliona klientów przygotowało dla marki PLAY i jej użytkowników specjalną witrynę internetową będącą elementem kampanii wizerunkowej pod hasłem „Jest nas już milion w Play”.
Z jednej strony witryna www.jestnasmilion.pl jest uroczystym podziękowaniem składnym przez operatora wszystkim użytkownikom marki, z drugiej zaś daje klientom możliwość złożenia podziękowania samemu PLAY. Podziękowania i opinie znajdują się w zamieszczonej w serwisie Księdze Gości.
Główną część witryny stanowi telefon komórkowy z wyświetloną na ekranie mozaiką składającą się ze zdjęć nadsyłanych przez użytkowników. Tym samym powstał wirtualny album pamiątkowy użytkowników marki, w kształcie logo PLAY. Album odkrywa, jak wyglądają ci, którzy na co dzień korzystają z usług operatora.
Witryna jestnasmilion.pl jest kolejnym projektem zrealizowanym przez K2 Internet SA dla multimedialnego operatora telefonii komórkowej PLAY.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.