K2 Internet SA z okazji pierwszych urodzin PLAY i rocznicy współpracy z marką przygotowało specjalną witrynę internetową oraz kampanie promocyjną publikowaną zarówno na stronach operatora jak i najbardziej popularnych portalach.
Witryna http://www.urodzinyplay.pl stanowi część akcji promocyjno-sprzedażowej marki i w ciekawy, bajkowy sposób przedstawia urodzinowe prezenty dla użytkowników PLAY – bogatą ofertę telefonów multimedialnych. Do urodzinowej strony kierują najbardziej efektywne formy reklamowe cieszących się obecnie dużym zainteresowaniem, rozmieszczone na stronach WWW oraz na stronach operatora.
Serwis urodzinowy został stworzony w formie multimedialnej z użyciem elementów trójwymiarowych utrzymanych w bajkowo-urodzinowym klimacie.
Witryna urodzinyplay.pl oraz jej kampania promocyjna jest kolejnym projektem zrealizowanym przez K2 Internet SA dla multimedialnego operatora telefonii komórkowej PLAY. Współpraca K2 Internet z Play trwa już od roku, od momentu oficjalnego launchu operatora na rynku polskim. K2 przygotowało dla Play dwie odsłony portalu konsumenckiego, a także część korporacyjna i portal biznesowy – Play dla Firm, prowadzi dla marki obsługę stałą, miniserwisy, prezentacje, tutoriale do telefonów wszystkich marek oraz niezależne kampanie realizowanych w ramach portalu.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.