Z początkiem września, agencja K2 Internet rozpoczyna świadczenie usług doradczych z zakresu strategicznego zarządzania e-marketingiem. Podstawą tej działalności jest nowo utworzony dział konsultingu oraz unikalna Baza Wiedzy agencji.
Dział konsultingu pracuje bezpośrednio dla klientów zewnętrznych oraz na rzecz firm obsługiwanych przez K2 Internet SA.
Głównym obszarem jego specjalizacji jest projektowanie strategii marketingowych i sprzedażowych opartych na mediach interaktywnych – zarówno stanowiących samodzielne projekty, jak i adaptujących „tradycyjne” strategie marek i firm.
Dział konsultingu liczy 4 osoby z dotychczasowego zespołu K2. O znaczeniu przedsięwzięcia świadczy bezpośrednie kierowanie oraz udział w pracach doradczych ze strony Prezesa agencji – Michała Lacha. W skład działu wszedł też Grzegorz Kurowski, Dyrektor Marketingu K2, dysponujący 8-letnią praktyką w zarządzaniu marketingiem dużych firm oraz na najwyższych stanowiskach kierowniczych w agencjach komunikacji marketingowej.
Przygotowania do uruchomienia działalności doradczej trwały w agencji od kilku miesięcy. Na podstawie wieloletnich doświadczeń K2 Internet opracowano zestaw autorskich narzędzi analitycznych i projektowych ukierunkowanych na maksymalizację skuteczności oraz zapewnienie pełnej mierzalności działań e-marketingowych.
Efektem tych przygotowań jest również uruchomienie Bazy Wiedzy K2 Internet. To oparte na agencyjnym intranecie archiwum zapewnia optymalne wykorzystanie na potrzeby nowych projektów całej wiedzy zgromadzonej w K2. Obecnie Baza zawiera kilka tysięcy dokumentów, wśród których znajdują się: historyczne prace agencji, case studies dotyczące różnych branż i problemów e-marketingowych, wyniki badań, opracowania teoretyczne oraz przepisy prawne. Archiwum wyposażone jest w zaawansowane narzędzia wyszukiwania, publikowania i udostępniania dokumentów.
Michał Lach, Prezes Zarządu K2 Internet SA, podkreśla: „Baza Wiedzy to zupełnie nowa jakość w działaniach e-marketingowych. W tak szybko rozwijającej się dziedzinie, ryzyko niepowodzenia ponoszone przez klienta może być dość duże. My jesteśmy w stanie na bieżąco weryfikować i optymalizować każdą rekomendowaną strategię, dzięki czemu opatrujemy ją swego rodzaju gwarancją sukcesu”.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.