K2 Internet, wiodąca agencja interaktywna na rynku, zaprasza szefów marketingu i PR na bezpłatne seminarium „CMS – modny skrót czy racjonalna inwestycja”. Seminarium odbędzie się 3 grudnia w warszawskim hotelu Jan III Sobieski.
Seminarium przeznaczone jest dla szefów działów marketingu i public relations dużych przedsiębiorstw oraz dla innych osób podejmujących strategiczne decyzje związane z obecnością firmy w internecie. Zapraszamy również dziennikarzy i przedstawicieli mediów specjalizujących się w tematyce internetowej.
Celem seminarium jest przekazanie uczestnikom wiedzy pozwalającej na podejmowanie racjonalnych decyzji dotyczących ewentualnego oparcia serwisu WWW na systemie CMS oraz wyboru najlepszego systemu dla swoich potrzeb.
W ramach seminarium przewidziano:
część biznesową (procedura budowy i utrzymania serwisu WWW, CMS jako zmienna decyzyjna, wpływ CMS na jakość i na koszty, kwestie strategiczne i organizacyjne);
część praktyczną (główne funkcjonalności CMS, zarządzanie treścią w praktyce);
część narzędziową (rodzaje CMS i różnice między nimi, case studies, rekomendacje).
Seminarium prowadzić będą eksperci K2 Internet S.A. Jako główny prelegent wystąpi Tymoteusz Chmielewski, Dyrektor Rozwoju K2.
Udział w seminarium jest bezpłatny, a liczba miejsc – ograniczona.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.