K2 Internet zaprasza na darmowe seminarium

K2 Internet, wiodąca agencja interaktywna na rynku, zaprasza szefów marketingu i PR na bezpłatne seminarium „CMS – modny skrót czy racjonalna inwestycja”. Seminarium odbędzie się 3 grudnia w warszawskim hotelu Jan III Sobieski.
Seminarium przeznaczone jest dla szefów działów marketingu i public relations dużych przedsiębiorstw oraz dla innych osób podejmujących strategiczne decyzje związane z obecnością firmy w internecie. Zapraszamy również dziennikarzy i przedstawicieli mediów specjalizujących się w tematyce internetowej.

Celem seminarium jest przekazanie uczestnikom wiedzy pozwalającej na podejmowanie racjonalnych decyzji dotyczących ewentualnego oparcia serwisu WWW na systemie CMS oraz wyboru najlepszego systemu dla swoich potrzeb.
W ramach seminarium przewidziano:
część biznesową (procedura budowy i utrzymania serwisu WWW, CMS jako zmienna decyzyjna, wpływ CMS na jakość i na koszty, kwestie strategiczne i organizacyjne);
część praktyczną (główne funkcjonalności CMS, zarządzanie treścią w praktyce);
część narzędziową (rodzaje CMS i różnice między nimi, case studies, rekomendacje).

Seminarium prowadzić będą eksperci K2 Internet S.A. Jako główny prelegent wystąpi Tymoteusz Chmielewski, Dyrektor Rozwoju K2.

Udział w seminarium jest bezpłatny, a liczba miejsc – ograniczona.

http://www.k2.pl/seminarium

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top