K2 Internet, wiodąca agencja interaktywna na rynku, zaprasza szefów marketingu i PR na bezpłatne seminarium „CMS – modny skrót czy racjonalna inwestycja”. Seminarium odbędzie się 3 grudnia w warszawskim hotelu Jan III Sobieski.
Seminarium przeznaczone jest dla szefów działów marketingu i public relations dużych przedsiębiorstw oraz dla innych osób podejmujących strategiczne decyzje związane z obecnością firmy w internecie. Zapraszamy również dziennikarzy i przedstawicieli mediów specjalizujących się w tematyce internetowej.
Celem seminarium jest przekazanie uczestnikom wiedzy pozwalającej na podejmowanie racjonalnych decyzji dotyczących ewentualnego oparcia serwisu WWW na systemie CMS oraz wyboru najlepszego systemu dla swoich potrzeb.
W ramach seminarium przewidziano:
część biznesową (procedura budowy i utrzymania serwisu WWW, CMS jako zmienna decyzyjna, wpływ CMS na jakość i na koszty, kwestie strategiczne i organizacyjne);
część praktyczną (główne funkcjonalności CMS, zarządzanie treścią w praktyce);
część narzędziową (rodzaje CMS i różnice między nimi, case studies, rekomendacje).
Seminarium prowadzić będą eksperci K2 Internet S.A. Jako główny prelegent wystąpi Tymoteusz Chmielewski, Dyrektor Rozwoju K2.
Udział w seminarium jest bezpłatny, a liczba miejsc – ograniczona.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.