W ciągu półtora roku funkcjonowania na rynku dział produkcji video K2 Motion, firmy świadczącej usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie, zrealizował ponad 40 produkcji. Podsumowuje on swoje działania w najnowszej produkcji – showoreel’u przedstawiającym najważniejsze realizacje.
Wśród Klientów K2 Motion są takie marki jak: Burger King, Coca-Cola, Ikea, Kruk S.A., MNiSW, Nokia, Open Finance, PLAY, Pracuj.pl, Raiffesisen Bank, Volvo. Zrealizowane projekty zyskały uznanie jury konkursów tj. Webstar Festival, Golden Arrow, oraz Kreatury.
K2 Motion to zespół 5 osób: reżysera, producenta, dwóch motion designerów, nadzorowany przez Arka Szulczyńskiego, Dyrektora Innowacji K2. K2 Motion odpowiada za realizacje produkcji filmowych na potrzeby e-marketingu, począwszy od stworzenia koncepcji kreatywnej aż po finalny produkt. Zakres usług działu obejmuje wszystkie realizacje wideo, zarówno te dedykowane do Internetu, czyli video-ads, reklamy wirusowe, sekwencje wideo na serwisach internetowych i w prezentacjach, jak również produkcje do telewizji.
K2 Internet SA jako pierwsza agencja interaktywna w Polsce otworzyła, w ramach swoich struktur, w pełni funkcjonujący dział produkcji wideo. Posiadanie kluczowych osób na każdym poziomie (preprodukcja, produkcja i postprodukcja) pozwala agencji w pełni kontrolować i oferować najwyższą jakość produkcji video.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.