W ciągu półtora roku funkcjonowania na rynku dział produkcji video K2 Motion, firmy świadczącej usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie, zrealizował ponad 40 produkcji. Podsumowuje on swoje działania w najnowszej produkcji – showoreel’u przedstawiającym najważniejsze realizacje.
Wśród Klientów K2 Motion są takie marki jak: Burger King, Coca-Cola, Ikea, Kruk S.A., MNiSW, Nokia, Open Finance, PLAY, Pracuj.pl, Raiffesisen Bank, Volvo. Zrealizowane projekty zyskały uznanie jury konkursów tj. Webstar Festival, Golden Arrow, oraz Kreatury.
K2 Motion to zespół 5 osób: reżysera, producenta, dwóch motion designerów, nadzorowany przez Arka Szulczyńskiego, Dyrektora Innowacji K2. K2 Motion odpowiada za realizacje produkcji filmowych na potrzeby e-marketingu, począwszy od stworzenia koncepcji kreatywnej aż po finalny produkt. Zakres usług działu obejmuje wszystkie realizacje wideo, zarówno te dedykowane do Internetu, czyli video-ads, reklamy wirusowe, sekwencje wideo na serwisach internetowych i w prezentacjach, jak również produkcje do telewizji.
K2 Internet SA jako pierwsza agencja interaktywna w Polsce otworzyła, w ramach swoich struktur, w pełni funkcjonujący dział produkcji wideo. Posiadanie kluczowych osób na każdym poziomie (preprodukcja, produkcja i postprodukcja) pozwala agencji w pełni kontrolować i oferować najwyższą jakość produkcji video.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.