Portal playmobile.pl to pierwsza tak duża realizacja zespołu obsługowego K2 dla Play w tym roku, będąca wynikiem wygranego w styczniu 2009 r. konkursu na obsługę marki PLAY w obrębie kompleksowych działań interactive. Kontynuacja współpracy obejmuje stworzenie nowego portalu operatora oraz jego obsługę stałą, a także przygotowanie kreacji dla kampanii internetowych.
W ramach prac nad portalem przygotowano zupełnie nową, udoskonaloną architekturę, zakładającą całkowitą integrację sklepu internetowego (eShop) z portalem. Głównym założeniem, jakim kierowano się przy konstrukcji portalu jest harmonijne połączenie warstwy informacyjnej ze stroną wizerunkową.
Nowa odsłona portalu to konkrety + emocje – chcieliśmy dać klientowi nie tylko dobrze przygotowany portal operatorski z racjonalnym uzasadnieniem dlaczego warto wybrać Play, ale też pokazać że marka Play jest fajna i można ją lubić – i to się udało – powiedział Stefan Nowak, Portals Director Play.
Część informacyjna zawiera pełne i wyczerpujące informacje dotyczące oferty operatora. Użytkownik
w prosty i intuicyjny sposób może dobrać odpowiednią dla siebie ofertę, telefon, może też porównać wybraną ofertę z innymi, oraz zawsze dokonać zakupu.
W całym portalu przy wyborze oferty obecny jest host – przewodnik, który w każdym momencie może przenieść niezdecydowanego użytkownika do innej, interaktywnej części portalu, gdzie krok po kroku prowadzi go przez szczegóły oferty, prezentując jej najciekawsze aspekty. Host w zabawny, a przede wszystkim interaktywny sposób pomaga dobrać ofertę, telefon, pokazuje jak łatwo można przenieść numer do Play, oraz tłumaczy jakie są korzyści z posiadania telefonu w Play.
Materiały video zostały stworzone w procesie postprodukcji, ponad 80 ujęć nagranych kamerą 4k Red One, w rekordowym czasie 2 tygodni – niczym film pełnometrażowy. W ich obróbce wykorzystano oprogramowanie Adobe After Effect oraz Eyeon Fusion, w tworzeniu animacji 3D wykorzystano natomiast Autodesk Softimage. Poprawne wyświetlanie animacji na stronie gwarantuje doskonała infrastruktura serwerowa w skład której wchodzi Flash Media Interactive Serwer 3.5. – komentuje Magdalena Zawada, Account Director K2 Internet SA.
Współpraca K2 Internet z Play trwa już ponad dwa lata. Od momentu oficjalnego launchu operatora na polskim rynku K2 przygotowała dla Play dwie odsłony portalu konsumenckiego, część korporacyjną, portal biznesowy – Play dla Firm, kilka miniserwisów promocyjnych, tutoriale do telefonów, oraz graficzną oprawę platformy do sprzedaży kontentu – Playnet. Ponadto K2 Internet prowadzi stałą obsługę portalu marki Play.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.