16 października 2002 r. w Warszawie odbyło się bezpłatne seminarium pod nazwą: „Osiągaj większe przychody dzięki marketingowi bezpośredniemu on-line”. Zainteresowanie przerosło oczekiwania K2 Internet – organizatora wydarzenia.
Seminarium skierowane było do szefów i pracowników działów marketingu bezpośredniego. W czasie spotkania eksperci K2 omawiali zagadnienia związane z efektywnością marketingu bezpośredniego on-line (porównania z tradycyjnymi działaniami mailingowymi, studia przypadków, odniesienia do rynków zachodnich i itp.).
Organizatorzy nie spodziewali się tak wysokiego zainteresowania seminarium. Przewidywano, że zarejestruje się około 100 – 150 osób, z czego w samym spotkaniu udział weźmie od 50 do 70. W sumie formularz rejestracyjny wypełniło 427 osób, a w seminarium uczestniczyło prawie 100. Kolejne 150 poprosiło o przesłanie materiałów.
„Wysokie zainteresowanie tematyką e-mail marketingu dowodzi, że rynek jest chłonny na tego typu usługi. Marketerzy wciąż poszukują skutecznych i tanich sposobów dotarcia do klientów. Marketing bezpośredni on-line jest jednym z nich.” – mówi Michał Lach, Prezes Zarządu K2 Internet. „Efekty seminarium są już widoczne. Obecnie finalizujemy rozmowy z kilkoma firmami zainteresowanymi tym narzędziem” – dodaje M. Lach.
Jeszcze w tym roku K2 planuje opracowanie specjalnej strony internetowej, poświęconej wyłącznie tematyce e-mail marketingu. Agencja zamierza także kontynuować proces „edukacji” rynku m.in. poprzez organizację kolejnych seminariów związanych z e-marketingiem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.