K2 wraz z firmą Hochland tworzy społeczność miłośników sera

Opublikowano: 15 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

K2 Internet S.A. wraz z firma Hochland Polska przygotowało nową stroną interaktywną www.seromaniacy.pl. Celem serwisu jest stworzenie społeczności miłośników sera oraz wdrożenie idei Narodowego Tworzenia Sera.
W ramach platformy konsumenci zaproszeni są do udziału w tworzeniu nowych serów, do wymiany poglądów na forum, wyrażania opinii, przesyłania swoich przepisów na dania z serem. W pierwszej odsłonie serwisu istnieje możliwość zaprojektowania nowej grafiki opakowania krążków Hochland; w serwisie znajdzie się narzędzie, dzięki któremu będzie można projektować grafikę, umieścić w galerii i poddać głosowaniu. Twórcą serwisu jest agencja interaktywna K2 Internet S.A.

Na sierpień zaplanowano silną kampanię wspierającą w wyszukiwarce Google, na portalach Gazeta.pl i WP.pl, nasza-klasa.pl, babyboom.pl, na portalach konkursowych, dodatkowo wykorzystany zostanie mailing z zastosowaniem baz największych portali: Onet, WP, Interia, o2. Równoległym wsparciem będzie kampania w prasie fachowej, informacja na stronie korporacyjnej, informacja na opakowaniach serów. Działaniom towarzyszy logo NARODOWE TWORZENIE SERA, które zostało jednym z elementów przewodnich kampanii.

Dawid ZarazińskiK2 wraz z firmą Hochland tworzy społeczność miłośników sera

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.