Agencja K2 przygotowała mikrowitrynę www.nokia.pl/email dedykowaną wprowadzeniu na rynek nowego telefonu z serii E – Nokia E75, oraz usłudze Nokia Messaging. Kampania oparta o koncepcję oraz kreacje K2 została wdrożona także w Czechach i na Słowacji.
Prace nad projektem trwały niecały miesiąc. Mikrowitryna dedykowana dla kampanii oparta jest o technologię flash, a także materiały wideo. Całość koncepcji opiera się na pomyśle jak przekonać użytkowników do korzystania z emaila za pomocą telefonu i pokazania wygody i prostoty korzystania z usługi.
Wykorzystanie elementów wideo w jednej z ważniejszych sekcji witryny „Pokonaj mity” realizuje zadania wymienione powyżej, pokazuje zalety usługi w niekonwencjonalny sposób. Odwiedzający witrynę mogą wziąć udział w quizie i odpowiedzieć na pytania np.: ile samolotów z papieru uda się zrobić w czasie konfigurowania poczty na Nokia E75? lub czy więcej jest dźwięków w gamie czy kont pocztowych w Nokia E75? Po wyborze odpowiedzi na stronie odtwarzają się równolegle dwie sekwencje wideo ilustrujące zdarzenia zasygnalizowane w pytaniu.
Kampania w Internecie kieruje na stronę www.nokia.pl/email i jest oparta o niestandardowe kreacje umożliwiające interakcję z użytkownikiem. Celem kampanii jest przede wszystkim zaznajomienie użytkowników obecnych i potencjalnych Klientów z usługą Nokia Messaging oraz zachęcenie ich do aktywacji poczty email w telefonie.
Firma Nokia zdecydowała się wdrożyć kampanię Nokia E75 oraz Nokia Messaging w Internecie w oparciu o koncepcję oraz kreacje K2, również na rynkach czeskim i słowackim.
Nokia to nie tylko telefony komórkowe i akcesoria. To również coraz większy wachlarz usług, między innymi prosta i wygodna usługa Nokia Messaging. Bardzo nam zależy na edukowaniu Klientów w zakresie korzystania z naszych usług mobilnych. Stąd w kampanii główny nacisk kładziemy na komunikowanie usługi Nokia Messaging. Nokia E75 jest z kolei telefonem, który ma w pakiecie darmową usługę Nokia Messaging – mówi Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.
Nokia Poland jest Klientem K2 od 2001 roku. W tym czasie K2 zrealizowało dla Nokia wiele projektów internetowych i nie tylko, m.in. wielokrotnie nagradzane projekty z serii Modna Nokia, pierwszy mobilny serwis społecznościowy moblog.pl czy też 3 edycje popularnego konkursu realizowanego w ramach witryny studiogaraz.pl.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!