Agencja K2 przygotowała mikrowitrynę www.nokia.pl/email dedykowaną wprowadzeniu na rynek nowego telefonu z serii E – Nokia E75, oraz usłudze Nokia Messaging. Kampania oparta o koncepcję oraz kreacje K2 została wdrożona także w Czechach i na Słowacji.
Prace nad projektem trwały niecały miesiąc. Mikrowitryna dedykowana dla kampanii oparta jest o technologię flash, a także materiały wideo. Całość koncepcji opiera się na pomyśle jak przekonać użytkowników do korzystania z emaila za pomocą telefonu i pokazania wygody i prostoty korzystania z usługi.
Wykorzystanie elementów wideo w jednej z ważniejszych sekcji witryny „Pokonaj mity” realizuje zadania wymienione powyżej, pokazuje zalety usługi w niekonwencjonalny sposób. Odwiedzający witrynę mogą wziąć udział w quizie i odpowiedzieć na pytania np.: ile samolotów z papieru uda się zrobić w czasie konfigurowania poczty na Nokia E75? lub czy więcej jest dźwięków w gamie czy kont pocztowych w Nokia E75? Po wyborze odpowiedzi na stronie odtwarzają się równolegle dwie sekwencje wideo ilustrujące zdarzenia zasygnalizowane w pytaniu.
Kampania w Internecie kieruje na stronę www.nokia.pl/email i jest oparta o niestandardowe kreacje umożliwiające interakcję z użytkownikiem. Celem kampanii jest przede wszystkim zaznajomienie użytkowników obecnych i potencjalnych Klientów z usługą Nokia Messaging oraz zachęcenie ich do aktywacji poczty email w telefonie.
Firma Nokia zdecydowała się wdrożyć kampanię Nokia E75 oraz Nokia Messaging w Internecie w oparciu o koncepcję oraz kreacje K2, również na rynkach czeskim i słowackim.
Nokia to nie tylko telefony komórkowe i akcesoria. To również coraz większy wachlarz usług, między innymi prosta i wygodna usługa Nokia Messaging. Bardzo nam zależy na edukowaniu Klientów w zakresie korzystania z naszych usług mobilnych. Stąd w kampanii główny nacisk kładziemy na komunikowanie usługi Nokia Messaging. Nokia E75 jest z kolei telefonem, który ma w pakiecie darmową usługę Nokia Messaging – mówi Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.
Nokia Poland jest Klientem K2 od 2001 roku. W tym czasie K2 zrealizowało dla Nokia wiele projektów internetowych i nie tylko, m.in. wielokrotnie nagradzane projekty z serii Modna Nokia, pierwszy mobilny serwis społecznościowy moblog.pl czy też 3 edycje popularnego konkursu realizowanego w ramach witryny studiogaraz.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.