Jacek Gadzinowski został partnerem w agencji nowych mediów – Kalicinscy.com. Będzie współtworzył jej strategię, cele rozwoju biznesu oraz publicity, jako strategic development director.
Z początkiem lutego 2010, Jacek Gadzinowski dołącza do agencji Kalicinscy.com. Powstaje mariaż doświadczenia, pasji i kreatywności. Działania agencji w nowych mediach wzmocnione zostaną o wiedzę związaną komunikacją sprzedażową, wyznaczaniem nowych trendów komunikacyjnych.
„Kto nie zmienia się, nie kreuje trendów – ten odstaje od realiów nowych mediów, jutrzejszych narzędzi komunikacji o których należy myśleć już dzisiaj. Połączyliśmy nasze siły bo identycznie postrzegamy rzeczywistość marketingu, potrzeby klientów i marek oraz osobiste pasje. Nasze działania będą o krok przed innymi a różnorodne doświadczenia znakomicie się uzupełniają się” – mówi Jacek Gadzinowski.
Gadzinowski posiada doświadczenie związane z nowymi i tradycyjnymi mediami, które pozyskał pracując dla Onet.pl/ITI, Polska Telefonia Cyfrowa, Agito.pl, Momentum Worldwide/Mccann, Amica S.A, KKS Lech Poznań. Zajmował się także słowem pisanym, w mediach tradycyjnych i elektronicznych, analizą trendów rynkowych na www.gadzinowski.pl oraz szkoleniami dla branży bankowej, FMCG, mediów. Jego doświadczenie uzupełni i rozbuduje dzisiejsze kompetencje agencji Kalicinscy.com w mobile, e-commerce, social & Internet marketingu, planowaniu mediów wraz z połączonym działaniem w tradycyjnych kanałach komunikacji.
„Transfer Jacka, wynika z wytyczonej strategii rozwoju naszej agencji, która w ostatnim roku znacząco rozwinęła się. Rozszerzamy kompetencje, pozyskaliśmy dużo nowego biznesu a co najważniejsze, jest już nas 30 osób. Potencjałem jesteśmy równi liderom rynkowym w branży interactive czy szerzej mówiąc – komunikacji. Mamy ambitne plany na ten rok, które już realizujemy.” – mówi Maciej Kaliciński, strategic director i założyciel agencji Kalicinscy.com
„Łączą nas z Jackiem wspólne pasje jak snowboard i kitesurfing, co wpływa na nasze zrozumienie, kreatywność i otwartość na nowe trendy. Nie garnitur i krawat, zrozumie target grupę lub zrealizuje najlepszą komunikację marki czy produktu. To ludzie z krwi i kości, to co mają w otwartych głowach, tworzy wartość marek o których się mówi” – stwierdza Jakub Kaliciński, creative director i załżyciel agencji Kalicinscy.com.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!