Jacek Gadzinowski został partnerem w agencji nowych mediów – Kalicinscy.com. Będzie współtworzył jej strategię, cele rozwoju biznesu oraz publicity, jako strategic development director.
Z początkiem lutego 2010, Jacek Gadzinowski dołącza do agencji Kalicinscy.com. Powstaje mariaż doświadczenia, pasji i kreatywności. Działania agencji w nowych mediach wzmocnione zostaną o wiedzę związaną komunikacją sprzedażową, wyznaczaniem nowych trendów komunikacyjnych.
„Kto nie zmienia się, nie kreuje trendów – ten odstaje od realiów nowych mediów, jutrzejszych narzędzi komunikacji o których należy myśleć już dzisiaj. Połączyliśmy nasze siły bo identycznie postrzegamy rzeczywistość marketingu, potrzeby klientów i marek oraz osobiste pasje. Nasze działania będą o krok przed innymi a różnorodne doświadczenia znakomicie się uzupełniają się” – mówi Jacek Gadzinowski.
Gadzinowski posiada doświadczenie związane z nowymi i tradycyjnymi mediami, które pozyskał pracując dla Onet.pl/ITI, Polska Telefonia Cyfrowa, Agito.pl, Momentum Worldwide/Mccann, Amica S.A, KKS Lech Poznań. Zajmował się także słowem pisanym, w mediach tradycyjnych i elektronicznych, analizą trendów rynkowych na www.gadzinowski.pl oraz szkoleniami dla branży bankowej, FMCG, mediów. Jego doświadczenie uzupełni i rozbuduje dzisiejsze kompetencje agencji Kalicinscy.com w mobile, e-commerce, social & Internet marketingu, planowaniu mediów wraz z połączonym działaniem w tradycyjnych kanałach komunikacji.
„Transfer Jacka, wynika z wytyczonej strategii rozwoju naszej agencji, która w ostatnim roku znacząco rozwinęła się. Rozszerzamy kompetencje, pozyskaliśmy dużo nowego biznesu a co najważniejsze, jest już nas 30 osób. Potencjałem jesteśmy równi liderom rynkowym w branży interactive czy szerzej mówiąc – komunikacji. Mamy ambitne plany na ten rok, które już realizujemy.” – mówi Maciej Kaliciński, strategic director i założyciel agencji Kalicinscy.com
„Łączą nas z Jackiem wspólne pasje jak snowboard i kitesurfing, co wpływa na nasze zrozumienie, kreatywność i otwartość na nowe trendy. Nie garnitur i krawat, zrozumie target grupę lub zrealizuje najlepszą komunikację marki czy produktu. To ludzie z krwi i kości, to co mają w otwartych głowach, tworzy wartość marek o których się mówi” – stwierdza Jakub Kaliciński, creative director i załżyciel agencji Kalicinscy.com.
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.