Jacek Gadzinowski został partnerem w agencji nowych mediów – Kalicinscy.com. Będzie współtworzył jej strategię, cele rozwoju biznesu oraz publicity, jako strategic development director.
Z początkiem lutego 2010, Jacek Gadzinowski dołącza do agencji Kalicinscy.com. Powstaje mariaż doświadczenia, pasji i kreatywności. Działania agencji w nowych mediach wzmocnione zostaną o wiedzę związaną komunikacją sprzedażową, wyznaczaniem nowych trendów komunikacyjnych.
„Kto nie zmienia się, nie kreuje trendów – ten odstaje od realiów nowych mediów, jutrzejszych narzędzi komunikacji o których należy myśleć już dzisiaj. Połączyliśmy nasze siły bo identycznie postrzegamy rzeczywistość marketingu, potrzeby klientów i marek oraz osobiste pasje. Nasze działania będą o krok przed innymi a różnorodne doświadczenia znakomicie się uzupełniają się” – mówi Jacek Gadzinowski.
Gadzinowski posiada doświadczenie związane z nowymi i tradycyjnymi mediami, które pozyskał pracując dla Onet.pl/ITI, Polska Telefonia Cyfrowa, Agito.pl, Momentum Worldwide/Mccann, Amica S.A, KKS Lech Poznań. Zajmował się także słowem pisanym, w mediach tradycyjnych i elektronicznych, analizą trendów rynkowych na www.gadzinowski.pl oraz szkoleniami dla branży bankowej, FMCG, mediów. Jego doświadczenie uzupełni i rozbuduje dzisiejsze kompetencje agencji Kalicinscy.com w mobile, e-commerce, social & Internet marketingu, planowaniu mediów wraz z połączonym działaniem w tradycyjnych kanałach komunikacji.
„Transfer Jacka, wynika z wytyczonej strategii rozwoju naszej agencji, która w ostatnim roku znacząco rozwinęła się. Rozszerzamy kompetencje, pozyskaliśmy dużo nowego biznesu a co najważniejsze, jest już nas 30 osób. Potencjałem jesteśmy równi liderom rynkowym w branży interactive czy szerzej mówiąc – komunikacji. Mamy ambitne plany na ten rok, które już realizujemy.” – mówi Maciej Kaliciński, strategic director i założyciel agencji Kalicinscy.com
„Łączą nas z Jackiem wspólne pasje jak snowboard i kitesurfing, co wpływa na nasze zrozumienie, kreatywność i otwartość na nowe trendy. Nie garnitur i krawat, zrozumie target grupę lub zrealizuje najlepszą komunikację marki czy produktu. To ludzie z krwi i kości, to co mają w otwartych głowach, tworzy wartość marek o których się mówi” – stwierdza Jakub Kaliciński, creative director i załżyciel agencji Kalicinscy.com.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.