Pod hasłem „Odmarżacz walutowy” wystartowała kampania reklamowa promującą innowacyjną usługę Alior Banku – Autodealing dla firm. Klienci mogą skorzystać z unikalnej oferty zakupu i sprzedaży walut bez marży banku o ile zadeklarują, że w ciągu 6 miesięcy przeniosą 75% swoich obrotów gospodarczych do Alior Banku.
Autodealing oferowany przez Alior Bank umożliwia wszystkim Klientom Biznesowym banku, przewalutowania na korzystnych warunkach. Klienci, którzy zadeklarują, że w ciągu 6 miesięcy przeniosą do Alior Banku 75% swoich obrotów gospodarczych, będą mogli dokonywać kupna i sprzedaży walut bez marży. Alior Bank oferuje firmom atrakcyjne kursy walut niezależnie od kwoty transakcji. Klient zawsze może liczyć na kursy i stawki oparte na cenach transakcji zawieranych między bankami, przez co firma może oszczędzić na marżach.
Klienci korzystający z Autodealingu mogą ulokować środki finansowe na dogodny dla siebie okres i to po stawkach opartych na kwotowaniach lokat na rynku międzybankowym, czyli preferencyjnych względem standardowych lokat. Ponadto Autodealing umożliwia dokonywanie transakcji forward. Usługa Autodealingu jest zintegrowana z Systemem Bankowości Internetowej Alior Banku jest, co zapewnia logowanie z użyciem tego samego hasła, a także gwarantuje bezpieczeństwo.
Kampania reklamowa pod hasłem „Odmarżacz walutowy dla firm” potrwa do końca kwietnia 2009 roku. Medium wiodącym będzie prasa, wsparta działaniami w Internecie oraz taktyczną kampanią radiową. W prasie ogłoszenia ukażą się m.in. w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Dzienniku, Pulsie Biznesu oraz w wybranych tygodnikach i miesięcznikach. W ramach kampanii radiowej spoty reklamowe zostaną wyemitowane w wybranych stacjach radiowych.
Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MAXUS z grupy Guideline. Kampanię reklamową przygotowała Agencja reklamowa PZL.
Szczegółowe informacje na temat Autodealingu można uzyskać, odwiedzając oddział banku, dzwoniąc na Infolinię pod numer 19 502 (z Polski i z telefonu komórkowego) lub odwiedzając stronę internetową
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.