Kampania reklamowa Autodealingu w Alior Banku

Opublikowano: 30 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Pod hasłem „Odmarżacz walutowy” wystartowała kampania reklamowa promującą innowacyjną usługę Alior Banku – Autodealing dla firm. Klienci mogą skorzystać z unikalnej oferty zakupu i sprzedaży walut bez marży banku o ile zadeklarują, że w ciągu 6 miesięcy przeniosą 75% swoich obrotów gospodarczych do Alior Banku.

Hanna LaskowskaKampania reklamowa Autodealingu w Alior Banku

Impactory 2006 rozdane

Opublikowano: 25 lutego 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , ,

Piotr Walter, TVN24, Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski, PZL, Starcom, AMS, Rowland Communications i K2 – to tylko niektórzy z zwycięzców Impactorów 2006. To już dziewiąta edycja w trakcie której przyznano nagrody Impactory dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej. Nagrody są wręczane w 11 kategoriach, w tym dla Człowieka …

Hanna LaskowskaImpactory 2006 rozdane

FFCreation.com i PZL dla Motoroli

Opublikowano: 29 maja 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja FFCreation.com wspólnie z PZL zrealizowała dla Motoroli projekt serwisu internetowego i kampanię internetową poświęcone nowemu konkursowi „Design yourself”. ampania internetowa wyświetlana jest na najpopularniejszych portalach i komunikatorach. Konkurs, organizowany przez PZL, dotyczy osób, które w okresie promocji kupią jeden z modeli telefonów Motoroli (L6, L7 oraz V3) i wypełnią ankietę, zamieszczoną na stronie konkursowej. Ankieta zawiera pytania dotyczące ulubionego …

Hanna LaskowskaFFCreation.com i PZL dla Motoroli