Firma kosmetyczna Avon Cosmetics Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię rekrutacyjną, której celem jest zachęcenie kobiet do współpracy z firmą w charakterze Konsultantki. W spocie telewizyjnym wystąpiły Konsultantki Avonu.
„Konsultantki cenią sobie przede wszystkim elastyczny czas pracy, dopasowany do ich stylu życia oraz możliwość dodatkowego zarobku, który lubią przeznaczać na drobne przyjemności. Dodatkowym atutem jest dla nich również kontakt z ludźmi.” – mówi Tomasz Muras, Dyrektor Generalny Avon Cosmetics Polska.
„Avon oferuje dobre kosmetyki w rozsądnej cenie, na które kobiety będą mogły sobie pozwolić nawet w czasach kryzysu.”
W marcu rekrutacyjny spot reklamowy pojawi się w stacjach: TVN, Polsat, TVP, TVP3, TVN7, TV4, TVN7, Polsat2 , TVN Style, Zone Club, AXN, Zone Reality, Hallmark, Zone Romantica, FoxLife, kuchnia.tv, Domo, Movies24, Wedding TV.
Na stronie internetowej www.swiatavon.pl znajduje się formularz rejestracyjny dla osób, które chcą podjąć współpracę z firmą w charakterze Konsultanki. Akcja rekrutacyjna jest wspierana również w Internecie na portalach: Onet, Interia, Nasza – Klasa, Edziecko i Korba, o2, Pudelek, LuxLux, Snobka, Lansik, Kaprysy i Samosia.
Kampanią internetową i zakupem mediów zajęła się agencja Next Innovation. Za kreację reklamy telewizyjnej jest odpowiedzialna agencja Soho Square.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.