Kampania rekrutacyjna w DreamLab

Opublikowano: 3 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

DreamLab Onet.pl, centrum badań i rozwoju nowych technologii w Grupie ITI, przygotowała kampanię rekrutacyjną. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi szukających pracy w branży IT, na atmosferę panującą w firmie DreamLab.
– Chcemy pozyskać nie tylko młodych absolwentów informatyki, którzy po prostu szukają pracy, ale też osoby, dla których działalność w tej branży to niekończąca się przygoda z nowymi technologiami i pasja, którą wciąż się rozwija – mówi Tomasz Plata, dyrektor ds. mediów w DreamLabie. – Szukamy najlepszych, chcemy więc im zaproponować coś więcej niż oferują znane na rynku IT firmy konkurencyjne. Wierzę, że pozytywnie zaskoczymy wszystkich kandydatów, których zainteresuje nasza oferta. – dodaje.

Kampania rekrutacyjna w DreamLab 1

Pomysł oparty jest na przyciągającej uwagę kreacji bannerów i boksów reklamowych, z których użytkownik odsyłany jest do krótkiego quizu. Rozwiązanie go ma być jednocześnie niepospolitą formą poinformowania o dobrej atmosferze i warunkach pracy w DreamLabie.

Kampania realizowana jest na stronie głównej Onet.pl oraz w wybranych serwisach portalu. Planowane są także działania skierowane bezpośrednio do studentów krakowskich i warszawskich uczelni technicznych.

www.dreamlab.pl

Hanna LaskowskaKampania rekrutacyjna w DreamLab

Podziel się!

O autorze

hania