Rozpoczęła się kampania wprowadzająca powiększony rogal 7 Days Nowy produkt „7 Days Max” ma większy rozmiar i większa ilość nadzienia. Sprzedawany jest w dwóch wariantach kakaowym i miodowym.
Kampania obejmuje TV, kino, internet oraz materiały w metrze warszawskim. Na potrzeby niestandardowej komunikacji w kinie i internecie została stworzona przez Agencje G7 postać Maxa Przyjemnego. Max Przyjemny to nowy superbohater, który jest energiczny, przyjemny a przy tym intrygujący i tajemniczy. Idealny towarzysz zabawy i przygód.
Szeroko rozbudowana kampania internetowa zaplanowana przez Media Direction OMD i agencje mobijoy! obejmuje portale społecznościowe (fotka.pl, nasz klasa.pl poszkole.pl). Na portalu fotka.pl Max ma swój profil i zaprasza użytkowników do atrakcyjnych konkursów i rozwiązywania zagadek.
Kampania internetowa to ponadto bannery oraz trailery filmowe z Maxem Przyjemnym w roli głównej. W kinach kampania obejmuje spoty na ekranach kinowych, plazmach, infotixach oraz plakaty filmowe. Nowy 7 Days Max to również nowa strona internetowa www.7days.pl, której autorem jest agencja mobijoy!.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!