Firma Kapsch TeleCom sp. z o. o. , integrator systemów teleinformatycznych oraz dostawca zaawansowanych rozwiązań w zakresie transmisji głosu i danych, dołączyła do grona partnerów handlowych TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ. Umowa Partnerska pozwoli firmie Kapsch oferować klientom biznesowym TP wszystkie dostępne produkty TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ, zarówno telefoniczne linie analogowe, cyfrowe, jak i łącza transmisji danych oraz dostęp do Internetu a ponadto świadczyć usługi doradcze, wdrożeniowe oraz serwisowe w zakresie tych rozwiązań.
Na podstawie zawartej umowy Kapsch TeleCom sp. z o. o. będzie oferować firmom kompleksowe systemy wymiany informacji. Obejmują one zarówno struktury lokalne (LAN, telefonia IP, czy klasyczne centrale abonenckie), jak i przesyłanie informacji pomiędzy różnymi lokalizacjami klienta (WAN, VoIP, ISDN), czy komunikację z pracownikami mobilnymi, np. przy wykorzystaniu łącza Internetowego (VPN).
„Dołączenie do programu partnerskiego TP da naszym klientom komfort współpracy. Teraz mogą oni zlecić nam obsługę projektów budowy rozległych struktur sieci na terenie całego kraju, jako jednemu partnerowi integracyjnemu, i jedynie my będziemy odpowiadać za całość instalacji „pod klucz”. Pozwoli to znacznie uprościć i skrócić proces projektowania i budowy systemu komunikacyjnego oraz ograniczyć koszty jego obsługi” powiedział Cezary Meszyński, dyrektor handlowy Kapsch TeleCom sp. z o.o.
http://www.kapsch.com.pl
http://www.telekomunikacja.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.