Ruszyła kolejna kampania sponsoringowa marki Karmi z portfela Carlsberg Polska. Począwszy od 30 marca bilboardy sponsorskie Karmi towarzyszyć będą wszystkim emisjom najnowszego serialu TVN o współczesnych trzydziestolatkach – „Teraz albo nigdy”. Równocześnie Karmi jest sponsorem nowego pasma filmów kostiumowych, od marca wyświetlanych przez kobiecą stację TVN STYLE. Billboardy sponsorskie towarzyszyć będą odcinkom premierowym, powtórkom i zwiastunom poszczególnych odcinków zarówno serialu w TVN, jak i filmów w TVN STYLE do końca czerwca.
„Karmi to marka, którą nasze konsumentki kojarzą z przyjemnymi chwilami relaksu, odprężenia i tego małego „luksusu” czasu przeznaczonego wyłącznie dla siebie.” – mówi Magdalena Wesołowska, Senior Brand Manager Marki Karmi. „Oglądanie ulubionych filmów z pewnością do takich chwil należy, stąd pomysł na sponsorowanie filmów, które naszym zdaniem szczególnie mogą przypaść paniom do gustu. Postanowiliśmy dać naszym konsumentkom jak największy wybór. Mamy więc z jednej strony ekranizację pereł literatury europejskiej – wśród nich takie pozycje jak „Targowisko próżności”, „Duma i uprzedzenie”, czy „Pani Bovary” – ponadczasowe dzieła, którymi kobiety fascynują się od pokoleń. Z drugiej strony odniesienie do dnia dzisiejszego – serial o perypetiach współczesnych trzydziestolatków. Obie pozycje to bardzo ciekawe nowości w ofercie programowej TVN Style i TVN. Myślę, że nasze konsumentki czeka przed ekranem wiele przyjemnych chwil relaksu i prawdziwego odprężenia, tak jak przy Karmi!” –dodaje Magdalena Wesołowska.
Billboardy sponsorskie Karmi, utrzymane w charakterystycznych dla marki ciepłych odcieniach karmelowego brązu, są kobiece w wyrazie i odwołują się do świata filmu i wielkich gwiazd ekranu.
Filmy pasma kostiumowego TVN STYLE emitowane są w piątkowe wieczory, (odcinki powtarzane są w niedzielę), natomiast serial „Teraz albo nigdy” wyświetlany będzie podczas wieczornego programu TVN w każdą niedzielę. Dodatkowo billboardy Karmi towarzyszyć będą konkursom związanym z filmem „Teraz albo nigdy”. Piwo Karmi pojawi się także w serialu.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.