100lat.pl to serwis urodzinowy oferujący internetowe kartki animowane. Pojawił się w sieci w grudniu 2004 roku. Obecnie jest – nie licząc portali – jednym z największym polskich serwisów oferującym kartki wirtualne.
Od początku istnienia wortalu użytkownicy wysłali 130 tys. kartek. Serwis odwiedzany jest przez ok. 78 tys. Internautów miesięcznie, a z pełnych funkcji serwisu korzysta 40 tys. zarejestrowanych użytkowników (źródło danych: Megapanel PBI/Gemius 2005.06)
Nowatorskim rozwiązaniem – pierwszym takim w polskim Internecie – jest funkcja Przypominajki dostępna na stronach 100lat. Przypominajka to sprawny system dla zapominalskich, który przypomina Internautom o świętach ich przyjaciół i znajomych oraz o ważnych datach (np. rocznicy ślubu). Aby móc skorzystać z tej przydatnej funkcji wystarczy wysłać wiadomość ze specjalnym linkiem do osób, które maja być uwzględnione w Przypominajce. Adresaci klikają w link i wpisują swoją datę urodzin oraz imienin, które następnie są automatycznie zapisywane w systemie na 'liście urodzinowej’ nadawcy. Użytkownik Przypominajki dostaje z odpowiednim wyprzedzeniem e-mailowe powiadomienia o zbliżających się świętach.
Na dziesięciu tysiącach 'list urodzinowych’ znajduje się już łącznie ponad 80 tysięcy kontaktów, a co miesiąc posyłanych jest ok. 30 tys. przypomnień do użytkowników Przypominajki.
Przypominajka dedykowana jest ludziom, którzy pragną zawsze pamiętać o ważnych datach i okazjach. Ułatwia ona życie zwłaszcza zabieganym osobom, które posiadają wielu znajomych i bardzo trudno jest im zapamiętać wszystkie ważne daty. W Przypominajce można również własnoręcznie wpisać daty istotnych wydarzeń i rocznic. O wszystkich okazjach Przypominajka uprzedza za pomocą e-maila. Korzystanie z Przypominajki, podobnie jak cały system rejestracji użytkowników, są całkowicie bezpłatne. 'Przypominajka to produkt unikalny i nowatorski, niedostępny w żadnym innym polskim serwisie internetowym, a przy tym niezmiernie wygodny i po prostu przydatny’ – podkreśla Mirosław Płowiec, właściciel serwisu.
Serwis 100lat.pl oferuje ciekawe rozwiązania i narzędzia nie tylko użytkownikom ale także reklamodawcom. Prócz standardowych internetowych form reklamowych (bannery) 100lat oferuje możliwość utworzenia kartki sponsorowanej lub kategorii sponsorowanej. Klienci korzystający z takiej opcji maja możliwość umieszczenia w serwisie kartki internetowej ze swoim logo lub produktem. Dzięki ciekawej formie i dobrej jakości kartki takie cieszą się zainteresowaniem użytkowników wortalu i są chętnie posyłane. Ponadto kartka z informacją reklamową wysyłana jest w formie mailingu do użytkowników 100lat. Warto podkreślić, ze klikalność (CTR) linku do kartki sponsorowanej przesłanego w formie mailingu wynosi ponad 100%, co oznacza, ze niektórzy Internauci oglądają przesłaną im kartkę więcej niż jeden raz. Taka forma dyskretnej i ciekawej reklamy nie powoduje irytacji użytkowników, spotyka się z ich pozytywną reakcją.
Oprócz sponsorowanych kartek internetowych istnieje możliwość umieszczenia w serwisie całej kategorii tematycznej z kartek sponsorowanych, np. Walentynkowych czy Wielkanocnych. Tematyka i 'fabuła’ kartek nawiązuje do reklamodawcy. Ta forma sponsoringu sprawdza się w przypadku kampanii wizerunkowych. Ponadto reklamodawcy mogą zamieszczać swoje komunikaty w powiadomieniach wysyłanych do ponad 10 tys. użytkowników korzystających z Przypominajki.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.