Kaspersky Anti-Virus najczęsciej wybierany w Europie Zachodniej

Zgodnie z najnowszymi danymi dostarczonymi przez organizację GfK Retail and Technology, ponad jedna trzecia europejskich klientów kupuje rozwiązania antywirusowe firmy Kaspersky Lab.

Dane bazują na badaniu GfK Retail Panel przeprowadzonym dla segmentu „Anti Virus” w okresie sierpień – październik 2008 r. Kaspersky Lab pozostaje liderem w Europie Zachodniej (dane dla sześciu krajów łącznie). „Jesteśmy dumni z tego, że Europejczycy ufają naszej technologii i naszym rozwiązaniom”, mówi Ralf Tegethoff, Regional Director Consumer Business, Kaspersky Lab Europe. “Chronimy miliony klientów przed atakami przeprowadzanymi każdego dnia przed cyberprzestępców. Ataki te nie są już niewinną grą, w którą dawniej bawili się młodociani hakerzy. Teraz mamy do czynienia z wysoce rozwiniętymi i zorganizowanymi grupami cyberprzestępców, którzy dysponują coraz bardziej zaawansowanymi metodami i mają tylko jeden cel: zarobić pieniądze.”

Wyniki badania przeprowadzonego przez GfK Retail and Technology, czołową na świecie organizację zajmującą się badaniem rynku i śledzeniem punktów sprzedaży (ang. Point-of-Sale – POS) w odniesieniu do rynku technicznych produktów konsumpcyjnych i mediów rozrywkowych, ujawniają, że Kaspersky Lab należy do grupy czołowych marek na poziomie europejskim. Takie zaangażowanie klientów świadczy nie tylko o jakości produktu, ale także o zwiększającej się świadomości Internautów w zakresie cyberprzestepczości.

Kaspersky Anti-Virus 2009 jest dostępny w cenie 129 zł (sugerowana cena detaliczna brutto; licencja na 1 rok).

www.kaspersky.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top