Zgodnie z najnowszymi danymi dostarczonymi przez organizację GfK Retail and Technology, ponad jedna trzecia europejskich klientów kupuje rozwiązania antywirusowe firmy Kaspersky Lab.
Dane bazują na badaniu GfK Retail Panel przeprowadzonym dla segmentu „Anti Virus” w okresie sierpień – październik 2008 r. Kaspersky Lab pozostaje liderem w Europie Zachodniej (dane dla sześciu krajów łącznie). „Jesteśmy dumni z tego, że Europejczycy ufają naszej technologii i naszym rozwiązaniom”, mówi Ralf Tegethoff, Regional Director Consumer Business, Kaspersky Lab Europe. “Chronimy miliony klientów przed atakami przeprowadzanymi każdego dnia przed cyberprzestępców. Ataki te nie są już niewinną grą, w którą dawniej bawili się młodociani hakerzy. Teraz mamy do czynienia z wysoce rozwiniętymi i zorganizowanymi grupami cyberprzestępców, którzy dysponują coraz bardziej zaawansowanymi metodami i mają tylko jeden cel: zarobić pieniądze.”
Wyniki badania przeprowadzonego przez GfK Retail and Technology, czołową na świecie organizację zajmującą się badaniem rynku i śledzeniem punktów sprzedaży (ang. Point-of-Sale – POS) w odniesieniu do rynku technicznych produktów konsumpcyjnych i mediów rozrywkowych, ujawniają, że Kaspersky Lab należy do grupy czołowych marek na poziomie europejskim. Takie zaangażowanie klientów świadczy nie tylko o jakości produktu, ale także o zwiększającej się świadomości Internautów w zakresie cyberprzestepczości.
Kaspersky Anti-Virus 2009 jest dostępny w cenie 129 zł (sugerowana cena detaliczna brutto; licencja na 1 rok).
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.