Kaspersky Lab informuje, że jego najnowszy produkt dla użytkowników indywidualnych, Kaspersky Internet Security 2010, uzyskał najwyższy wynik w testach przeprowadzonych przez cenione laboratorium testowe Matousec – Transparent Security.
Najnowsze zintegrowane rozwiązanie firmy Kaspersky Lab, polska premiera produktu została zaplanowana na koniec lipca 2009 r., zdało swój pierwszy sprawdzian śpiewająco. W serii testów przeprowadzonych przez Matousec – Transparent Security produkt osiągnął najwyższy poziom – 10+, który odpowiada statusowi ochrony „excellent”. Rozwiązanie uzyskało najwyższy wynik (96% dla 84 testów) spośród testowanych produktów typu Internet Security.
Do nowego, imponującego sukcesu flagowego produktu firmy Kaspersky Lab przyczyniły się dwa z głównych komponentów ochrony zawartych w rozwiązaniu Kaspersky Internet Security 2010: moduł filtrowania aktywności (HIPS) oraz zapora sieciowa.
Analizy przeprowadzane przez Matousec-Transparent Security należą do najbardziej zaawansowanych technicznie. Produkty są testowane na kilku kolejnych poziomach. Aby przejść do następnego poziomu, aplikacja musi osiągnąć co najmniej 50% na aktualnym etapie. Najwyższym możliwym wynikiem testu jest poziom 10+, który oznacza, że produkt pozytywnie przeszedł wszystkie dziesięć poziomów testu.
„Dobre wyniki w testach laboratorium Matousec są bardzo ważne dla twórców systemów do zwalczania szkodliwego oprogramowania, ponieważ w teście Proactive Security Challenge analizowane są aspekty zachowania dzisiejszego oprogramowania crimeware w warunkach rzeczywistych” – powiedział Nikołaj Griebiennikow, dyrektor technologiczny Kaspersky Lab. „Wyniki testu wyraźnie wskazują na ulepszoną stabilność naszego nowego produktu”.
Matousec przetestował łącznie 42 różne produkty bezpieczeństwa internetowego oraz zapory sieciowe, wykorzystując platformę Windows XP Service Pack 3. Produkty antywirusowe zostały poddane wielopoziomowemu sprawdzianowi składającemu się z ponad osiemdziesięciu osobnych testów. Główne testy obejmowały ogólny test ominięcia ochrony, badający możliwości rozwiązań bezpieczeństwa w zakresie blokowania najbardziej wyrafinowanych metod stosowanych przez szkodliwy kod w celu przedostania się do systemu i zamaskowania w nim swojej obecności, oraz test szczelności, który ocenia zdolność produktów do działania jako „ostatnia linia obrony”, tj. do zapobiegania kradzieży danych klienta, jeżeli zawiodą wszystkie inne zabezpieczenia (ochrona proaktywna, heurystyczna, oparta na sygnaturach oraz oparta na zachowaniu). Do pozostałych testów należał test szpiegowski (przechwytywania danych), który jest istotnym wyznacznikiem niezawodności rozwiązań antywirusowych, oraz test pokazujący w jakim stopniu produkty antywirusowe odpierają próby zakończenia ich działania oraz uszkodzenia ich procesów i plików.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!