Kaspersky Lab, producent oprogramowania służącego do ochrony danych, dołączył do członków Konsorcjum Producentów Rozwiązań Antyspamowych. Konsorcjum zostało powołane przez organizację ICSA Labs, niezależny oddział globalnej firmy Cybertrust zajmującej się bezpieczeństwem informatycznym.
Konsorcjum łączy producentów rozwiązań antyspamowych z różnych krajów i umożliwia im dzielenie się informacjami oraz doświadczeniem w celu doskonalenia technologii pozwalających na zwalczanie niechcianych wiadomości e-mail a także tworzenia standardów oceniania i certyfikacji produktów antyspamowych.
„Głównym celem konsorcjum jest zapewnienie klientom rozwiązań antyspamowych wiarygodnego i obiektywnego źródła informacji dotyczących bezpieczeństwa i możliwości produktów służących do walki ze spamem” – powiedział George Japak, wiceprezes ICSA Labs. „Wszyscy w ICSA Labs cieszymy się, że dzięki współpracy z Kaspersky Lab będziemy mogli korzystać z doświadczenia tej firmy w dziedzinie rozwiązań antyspamowych oraz razem tworzyć nowe standardy i technologie pozwalające na analizowanie produktów.”
Na najbliższym posiedzeniu konsorcjum, 22 maja 2007 r. w Las Vegas, członkowie będą dyskutować na temat proponowanych przez ICSA Labs kryteriów testowania i certyfikowania produktów antyspamowych. Na podstawie opinii członków konsorcjum ICSA Labs wybierze produkty, które zostaną poddane testom oraz potencjalnej certyfikacji.
Obecnie, czynniki takie jak różne podejścia do rozwiązywania problemów związanych ze spamem oraz brak uniwersalnych definicji sprawiają, że niemożliwe jest obiektywne ocenianie rozwiązań antyspamowych oraz udoskonalanie ich na dużą skalę. Współpraca z Kaspersky Lab, jednym z globalnych liderów w dziedzinie technologii antyspamowych, pomoże w ustanowieniu standardów bezpieczeństwa wymaganych do dalszego rozwoju metod wykorzystywanych do zwalczania pocztowych śmieci.
„To, że producenci rozwiązań antyspamowych muszą współpracować w tworzeniu kryteriów certyfikowania tych produktów świadczy o tym, że stosują oni odmienne podejścia do problemu spamu”, powiedziała said Anna Vlasova, szef analityków spamu z Kaspersky Lab. „Bez zaakceptowanych przez rynek kryteriów oceny użytkownicy muszą dokonywać wyboru wyłącznie w oparciu o własne doświadczenie i wiedzę. Certyfikacja pozwoli użytkownikom na zapoznanie się z opiniami ekspertów, co pomoże im w dokonaniu najlepszego wyboru.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.