Kaspersky Lab uaktualnił swoją stronę korporacyjną. Nowa strona została uruchomiona 28 grudnia 2006 roku i charakteryzuje się całkowicie zmienionym wyglądem dostosowanym do najnowszych trendów. Strona jest całkowicie kompatybilna z wszystkimi popularnymi na rynku przeglądarkami internetowymi.
Jedną z nowych sekcji jest dział „Zagrożenia”, w którym można znaleźć podstawowe informacje o wirusach, hakerach i spamie. Bardzo ważnym elementem tego działu jest sekcja „Virus Watch”, w której można w czasie rzeczywistym obserwować listę szkodliwych programów wykrywanych przez ekspertów z Kaspersky Lab. Lista jest automatycznie odświeżana wraz z dodaniem przez analityków każdego nowego wpisu do sygnatur zagrożeń.
Bardziej szczegółowe informacje o wszelkich zagrożeniach IT tradycyjnie zawiera Encyklopedia Wirusów prowadzona przez Kaspersky Lab: http://www.viruslist.pl.
„Zapraszam wszystkich do odwiedzania naszej nowej strony” – mówi Bartosz Prauzner Bechcicki, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Kaspersky Lab. „Mam nadzieję, że dzięki wprowadzonym zmianom witryna będzie bardziej przystępna dla odwiedzających, co z kolei zachęci ich do zapoznawania się z treściami związanymi z bezpieczeństwem”.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.