Firma Kei.pl znacząco odświeżyła swoją obecność w internecie.
Pod koniec ubiegłego roku w ręce użytkowników trafił nowy panel poczty elektronicznej oraz panel zarządzania domenami. Początek 2014 roku to zaś inauguracja nowego serwisu internetowego marki, która stanowić ma wstęp do dalszych zmian planowanych przez Kei.pl.
Nowa witryna marki łączy w sobie elementy wizerunkowe i e-commerce. Strona główna serwisu została zaprojektowana zgodnie z trendem „scrolling-site”. Przebudowana została część serwisu realizująca cele sprzedażowe – począwszy od warstwy wyglądu, skończywszy na mechanizmach obsługujących realizację zamówień.
Podczas projektowania nowej strony internetowej postawiliśmy sobie kilka celów – chcieliśmy, żeby była funkcjonalna, prosta w obsłudze i nowoczesna. Uprościliśmy proces zakupów, który dzięki funkcji koszyka pozwala na zamówienie wielu produktów w ramach jednej dyspozycji. Wraz z jego wdrożeniem uruchomiliśmy dodatkowe kanały szybkich płatności, nad których bezpieczeństwem czuwa PayU – powiedziała Magdalena Struzik, koordynator działu marketingu Kei.pl
Za wygląd nowej strony oraz systemu poczty elektronicznej krakowskiego centrum danych odpowiedzialna jest agencja Good At.
Pod kryptonimem „Nadeszło nowe” kryje się także aktualizacja oferty. Zmiany dotyczą przede wszystkim serwerów dedykowanych, które zostały wzbogacone o dodatkowe serwery w ramach usługi dla resellerów. Zwiększony został również pakiet transferu wliczony w cenę serwerów dedykowanych. Ponadto przebudowany został sposób prezentacji platform e-biznes – usługi serwerów wirtualnych dostępnych tylko dla klientów Kei.pl.
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.