Bridgestone wspólnie z fundacją FIA (Fédération International de L’Automobile) kontynuuje globalną kampanię na rzecz ochrony środowiska. Podczas pierwszego wyścigu sezonu 2009 Formuły 1, Grand Prix Australii, wszyscy kierowcy Formuły 1 okazali swoje poparcie kampanii Make Cars Green.
Kampania Make Cars Green ma na celu ograniczenie emisji spalin poprzez promocję oszczędnej jazdy i ekologicznych zachowań wśród użytkowników pojazdów na całym świecie. Kampania komunikuje 10 punktów ekologicznego podróżowania.
10 punktów proekologicznego podróżowania:
1. Kupuj produkty ekologiczne
2. Dokładnie zaplanuj trasę podróży
3. Regularnie sprawdzaj ciśnienie w oponach
4. Ograniczaj bagaż i unikaj korzystania z bagażników dachowych
5. Nie rozgrzewaj silnika przed wyruszeniem w podróż
6. Używaj klimatyzacji tylko, gdy jest to konieczne
7. Przyspieszaj łagodnie i utrzymuj stałą prędkość jazdy
8. Hamuj silnikiem
9. Unikaj korzystania z biegu jałowego
10. Ograniczaj emisję CO2
www.bridgestone.co.jp/english/eco/project/makecarsgreen/
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.