Co godzinę do 5 kwietnia Kinder Bueno rozdaje nagrody. Ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka – pod hasłem „Z każdą godziną Świat bardziej Bueno”. Główną nagrodą jest Alfa Romeo MiTo. Na uczestników loterii czekają także MacBooki Air, iPody shuffle i karty prezentowe na zakupy w empiku. Za ideę oraz całkowitą obsługę akcji odpowiada agencja marketingu relacji \DATA SOLUTIONS, która realizuje projekt w efekcie wygranego przetargu.
Pomysł promocji konsumenckiej oparty jest na claim-ie marki „Świat bardziej Bueno”. Z każdym zgłoszeniem uczestnik zabawy zwiększa swoją szansę na nagrodę główną loterii – drapieżny samochód Alfa Romeo MiTo. W zabawie do wygrania jest niemal 700 atrakcyjnych nagród o łącznej wartości około 300 tys. zł. By wziąć udział w loterii, należy wysłać unikalny kod z znajdujący się wewnątrz opakowania Kinder Bueno za pośrednictwem SMS-a lub poprzez stronę internetową www.kinderbueno.pl.
Autorem promocji konsumenckiej „Z każdą godziną Świat bardziej Bueno” jest agencja \DATA SOLUTIONS, która odpowiada za pomysł, kreację oraz mechanizm loterii. Na potrzeby akcji przygotowała również stronę internetową. Zabawa komunikowana jest m.in. na opakowaniach, poprzez materiały POS oraz za pośrednictwem reklamy telewizyjnej. Produkcją spotu zajęła się także agencja \DATA SOLUTIONS.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.