Firma Amazon przedstawiła tańszą, kosztującą 114 dolarów wersję Kindle, czytnika elektronicznych publikacji. Użytkownikom urządzenia – w zamian za niższą cenę – wyświetlane będą reklamy.
Nowa wersja urządzenia nazwana została Kindle With Special Offers. Kosztuje 25 dolarów mniej niż obecnie najtańsza opcja czytnika. Do sprzedaży trafi 3 maja i będzie można ją nabyć w sklepach sieci Best Buy Co. i Target Corp. oraz poprzez stronę Amazona.
To kwestia zapewnienia, by każdy kto chciał Kindle mógł sobie na niego pozwolić. Za każdym razem kiedy jesteśmy w stanie przygotować jeszcze bardziej niedrogą wersję, widzimy znaczący wzrost popytu. Spodziewamy się obecnie podobnej sytuacji – powiedział Jay Marine odpowiedzialny za produkty marki Kindle.
Pierwszymi reklamodawcami, którzy promować będą się na Kindlu są Buick (marka General Motors), Olay (Procter & Gamble) oraz Visa. Również Amazon będzie się promował na urządzeniu, oferując m.in. kupony rabatowe.
Reklamy mają nie wpływać na jakość czytania elektronicznych publikacji. Pojawią się jako wygaszacz ekranu oraz w postaci banera na stronie głównej.
Kindle pojawił się na rynku w 2007 roku i kosztował 399 dolarów. Urządzenie szybko zyskało miano najpopularniejszego produktu w ofercie Amazona i według szacunków firmy Caris & Co. przyniosło 5,42 mld dolarów dochodu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.