Jeśli istnieją kalkulatory lub samochody zasilane energią słoneczną to czemu nie ładować tym źródłem energii takich urządzeń jak np. Kindle? Takie zadanie postawiła sobie za cel firma SolarFocus i na tegorocznych targach CES zaprezentowała specjalny panel solarny dla tego urządzenia.
Bateria, przypominająca rozkładane etui ochronne, połączona jest z Kindle za pomocą łącza USB. Oprócz podstawowej funkcji, jaką jest zasilanie, panel dodatkowo jest w stanie podświetlić ekran czytnika za pomocą wbudowanej lampki.

Ładowanie poprzez te „słoneczne etui” wydłuża trzykrotnie czas jednego cyklu baterii w samym czytniku, który trwa około trzech miesięcy. Teoretycznie istnieje jednak szansa, że już nigdy nie podłączymy swojego Kindle do innego źródła zasilania.
Jedynym mankamentem jest fakt, że bateria jest kompatybilna tylko z Kindle czwartej generacji. Producent zapewnia jednak, że wersja dla Kindle Touch będzie osiągalna dla klientów już na wiosnę.

Pomysł SolarFocus zyskał przychylne opinie na targach CES, czego dowodem jest przyznanie ładowarce tytułu Innowacyjnego Produktu roku 2012. Urządzenie będzie dostępne na rynku od 15 stycznia w cenie 80 dolarów.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.