W kwietniu na rynek wchodzi KiteOffer.com – sklep kitesurfingowy, platforma darmowych ogłoszeń sprzedaży i centrum testowe. Początkowo serwis wystartuję w języku polskim a w II etapie także w j.angielskim oraz z nakładką hiszpańską. Sklep będzie posiadał szeroką ofertę czołowych producentów sprzętu kitesurfingowego.
Misją KiteOffer.com będzie dostarczanie eksperckiej wiedzy oraz kompleksowych rozwiązań umożliwiających sprzedaż, kupno i testy sprzętu kitesurfingowego, dzięki którym miłośnicy kite’a będą mogli czerpać 100% satysfakcji z uprawiania tego wyjątkowego sportu. Innowacyjność KiteOffer.com wynika z połączenia kompleksowej obsługi zbycia, nabycia i wypożyczenia sprzętu kite’owego z systemem ocen, których dokonują najwięksi eksperci, czyli sami użytkownicy.
KiteOffer.com ma być – jak zapewniają jego twórcy – pierwszym sklepem kitesurfingowym w Polsce i Europie, który wykorzystuje najnowszy trend e-commerce – social selling. Dzięki dedykowanej aplikacji łączącej serwis z Facebookiem – KiteOffer.com będzie społecznością kite’owa, w ramach której będzie można dowiedzieć się na czym pływają nasi znajomi, co wiedzą o danym sprzęcie, czy go testowali, jakie modele są najbardziej popularne oraz kto i za jaką cenę już dziś chętnie kupi nasz sprzęt, gdy zdecydujemy się go sprzedać.
Propagowanie sklepu obejmie szereg działań komunikacyjnych – począwszy od bloga Marcina Popów (www.kiteblog.pl), zawodnika kitesurfingu, zwycięzcy Pucharu Polski w Kitesurfingu KIA Soul Surfing Cup 2010, poprzez komunikację obejmującą blogi kite’owe, branżowe fora dyskusyjne oraz serwisy społecznościowe, ambasadorów marki, produkcję contentu video. Konsultantem działań komunikacyjnych jest bloger i ekspert komunikacji Jacek Gadzinowski.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.