W kwietniu na rynek wchodzi KiteOffer.com – sklep kitesurfingowy, platforma darmowych ogłoszeń sprzedaży i centrum testowe. Początkowo serwis wystartuję w języku polskim a w II etapie także w j.angielskim oraz z nakładką hiszpańską. Sklep będzie posiadał szeroką ofertę czołowych producentów sprzętu kitesurfingowego.
Misją KiteOffer.com będzie dostarczanie eksperckiej wiedzy oraz kompleksowych rozwiązań umożliwiających sprzedaż, kupno i testy sprzętu kitesurfingowego, dzięki którym miłośnicy kite’a będą mogli czerpać 100% satysfakcji z uprawiania tego wyjątkowego sportu. Innowacyjność KiteOffer.com wynika z połączenia kompleksowej obsługi zbycia, nabycia i wypożyczenia sprzętu kite’owego z systemem ocen, których dokonują najwięksi eksperci, czyli sami użytkownicy.
KiteOffer.com ma być – jak zapewniają jego twórcy – pierwszym sklepem kitesurfingowym w Polsce i Europie, który wykorzystuje najnowszy trend e-commerce – social selling. Dzięki dedykowanej aplikacji łączącej serwis z Facebookiem – KiteOffer.com będzie społecznością kite’owa, w ramach której będzie można dowiedzieć się na czym pływają nasi znajomi, co wiedzą o danym sprzęcie, czy go testowali, jakie modele są najbardziej popularne oraz kto i za jaką cenę już dziś chętnie kupi nasz sprzęt, gdy zdecydujemy się go sprzedać.
Propagowanie sklepu obejmie szereg działań komunikacyjnych – począwszy od bloga Marcina Popów (www.kiteblog.pl), zawodnika kitesurfingu, zwycięzcy Pucharu Polski w Kitesurfingu KIA Soul Surfing Cup 2010, poprzez komunikację obejmującą blogi kite’owe, branżowe fora dyskusyjne oraz serwisy społecznościowe, ambasadorów marki, produkcję contentu video. Konsultantem działań komunikacyjnych jest bloger i ekspert komunikacji Jacek Gadzinowski.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.