Po raz siódmy z rzędu, firma Apple znalazła się na pierwszym miejscu badań satysfakcji użytkowników smartfonów.
Firma J.D Power przebadała 7080 posiadaczy smartfonów. Na 1000 możliwych do zdobycia punktów firma Apple – wśród posiadaczy iPhone’ów 4 i 4S – zdobyła 839. Na kolejnych pozycjach znalazły się HTC (798 punktów) oraz Samsung (789 punktów). Badanie zostało przeprowadzone pomiędzy lipcem a grudniem 2011 roku.
Ankieta skupiała się na takich aspektach jak wykonanie, łatwość użytkownika, funkcje i wydajność. Jak się okazało, najbardziej krytykowane są baterie i długość działania telefonu na jednym ładowaniu. Producenci, którzy wprowadzają ulepszenia w tej dziedzinie mogą liczyć na większą lojalność obecnych klientów i przypływ nowych.
Blisko 70 proc. użytkowników smartfonów deklarowało, że korzysta z serwisów społecznościowych za pomocą swoich telefonów. 72 proc. stwierdziło, że potrafi pobrać aplikacje na swój telefon, a 59 proc. korzystało z aplikacji rozpoznających mowę.
Więcej informacji znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!