Klienci Apple zadowoleni najbardziej

Opublikowano: 16 marca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Po raz siódmy z rzędu, firma Apple znalazła się na pierwszym miejscu badań satysfakcji użytkowników smartfonów.

Klienci Apple zadowoleni najbardziej 1Firma J.D Power przebadała 7080 posiadaczy smartfonów. Na 1000 możliwych do zdobycia punktów firma Apple – wśród posiadaczy iPhone’ów 4 i 4S – zdobyła 839. Na kolejnych pozycjach znalazły się HTC (798 punktów) oraz Samsung (789 punktów). Badanie zostało przeprowadzone pomiędzy lipcem a grudniem 2011 roku.

Ankieta skupiała się na takich aspektach jak wykonanie, łatwość użytkownika, funkcje i wydajność. Jak się okazało, najbardziej krytykowane są baterie i długość działania telefonu na jednym ładowaniu. Producenci, którzy wprowadzają ulepszenia w tej dziedzinie mogą liczyć na większą lojalność obecnych klientów i przypływ nowych.

Blisko 70 proc. użytkowników smartfonów deklarowało, że korzysta z serwisów społecznościowych za pomocą swoich telefonów. 72 proc. stwierdziło, że potrafi pobrać aplikacje na swój telefon, a 59 proc. korzystało z aplikacji rozpoznających mowę.

Więcej informacji znaleźć można pod tym adresem.

Dawid ZarazińskiKlienci Apple zadowoleni najbardziej

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.