Klienci Xtrade mają dostęp wszystkich polskich sieci EDI

Opublikowano: 23 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Głównym ograniczeniem rozwoju usług EDI (elektronicznej wymiany danych) wśród dostawców dużych sieci handlowych był dotychczas brak możliwości komunikacji z wszystkimi kontrahentami za pośrednictwem jednego operatora EDI. Stąd podstawowym elementem strategii Xtrade na rynku usług EDI jest likwidacja tych ograniczeń realizowana poprzez zawieranie umów miedzyoperatorskich z innymi operatorami sieci EDI obecnymi w Polsce.

W dniu 31 marca 2003 Xtrade S.A. i Infinite Sp. z o.o. podpisały umowę międzyoperatorską, umożliwiającą Klientom każdej ze stron wymianę dokumentów w standardzie EDI. Podpisanie umowy z Infinite jest dla Xtrade realizacją kolejnego etapu przyjętej strategii rozwoju usług EDI. Dla Klientów Xtrade efektem współpracy ma być „przeźroczysty” i nie obciążony dodatkowymi kosztami system, umożliwiający Klientowi komunikację z kontrahentem korzystającym z usług innego operatora. Współpraca z Infinite, rozszerza możliwości komunikacyjne klientów Xtrade o grupę kapitałową Eldorado S.A w skład, której wchodzą m.in.: supermarkety Stokrotka, sieć sklepów spożywczych Groszek, magazyny cash&carry Eldorado.

Umowa z Infinite jest już trzecią umową międzyoperatorską podpisaną przez Xtrade. Wcześniej Xtrade S.A. podpisała umowy z innymi operatorami EDI, firmami Edison S.A. oraz ComArch S.A. Dzięki temu Xtrade oferuje klientom unikalne rozwiązanie na polskim rynku. Dostawcy takich sieci handlowych jak Ahold, Geant, Makro, Real, Eurocash, Eldorado, mają możliwość elektronicznej wymiany zamówień, faktur ewentualnie innych dokumentów za pomocą jednego rozwiązania oferowanego przez Xtrade.

http://www.xtrade.pl

Sylwester KozakKlienci Xtrade mają dostęp wszystkich polskich sieci EDI

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.