Głównym ograniczeniem rozwoju usług EDI (elektronicznej wymiany danych) wśród dostawców dużych sieci handlowych był dotychczas brak możliwości komunikacji z wszystkimi kontrahentami za pośrednictwem jednego operatora EDI. Stąd podstawowym elementem strategii Xtrade na rynku usług EDI jest likwidacja tych ograniczeń realizowana poprzez zawieranie umów miedzyoperatorskich z innymi operatorami sieci EDI obecnymi w Polsce.
W dniu 31 marca 2003 Xtrade S.A. i Infinite Sp. z o.o. podpisały umowę międzyoperatorską, umożliwiającą Klientom każdej ze stron wymianę dokumentów w standardzie EDI. Podpisanie umowy z Infinite jest dla Xtrade realizacją kolejnego etapu przyjętej strategii rozwoju usług EDI. Dla Klientów Xtrade efektem współpracy ma być „przeźroczysty” i nie obciążony dodatkowymi kosztami system, umożliwiający Klientowi komunikację z kontrahentem korzystającym z usług innego operatora. Współpraca z Infinite, rozszerza możliwości komunikacyjne klientów Xtrade o grupę kapitałową Eldorado S.A w skład, której wchodzą m.in.: supermarkety Stokrotka, sieć sklepów spożywczych Groszek, magazyny cash&carry Eldorado.
Umowa z Infinite jest już trzecią umową międzyoperatorską podpisaną przez Xtrade. Wcześniej Xtrade S.A. podpisała umowy z innymi operatorami EDI, firmami Edison S.A. oraz ComArch S.A. Dzięki temu Xtrade oferuje klientom unikalne rozwiązanie na polskim rynku. Dostawcy takich sieci handlowych jak Ahold, Geant, Makro, Real, Eurocash, Eldorado, mają możliwość elektronicznej wymiany zamówień, faktur ewentualnie innych dokumentów za pomocą jednego rozwiązania oferowanego przez Xtrade.
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.