Głównym ograniczeniem rozwoju usług EDI (elektronicznej wymiany danych) wśród dostawców dużych sieci handlowych był dotychczas brak możliwości komunikacji z wszystkimi kontrahentami za pośrednictwem jednego operatora EDI. Stąd podstawowym elementem strategii Xtrade na rynku usług EDI jest likwidacja tych ograniczeń realizowana poprzez zawieranie umów miedzyoperatorskich z innymi operatorami sieci EDI obecnymi w Polsce.
W dniu 31 marca 2003 Xtrade S.A. i Infinite Sp. z o.o. podpisały umowę międzyoperatorską, umożliwiającą Klientom każdej ze stron wymianę dokumentów w standardzie EDI. Podpisanie umowy z Infinite jest dla Xtrade realizacją kolejnego etapu przyjętej strategii rozwoju usług EDI. Dla Klientów Xtrade efektem współpracy ma być „przeźroczysty” i nie obciążony dodatkowymi kosztami system, umożliwiający Klientowi komunikację z kontrahentem korzystającym z usług innego operatora. Współpraca z Infinite, rozszerza możliwości komunikacyjne klientów Xtrade o grupę kapitałową Eldorado S.A w skład, której wchodzą m.in.: supermarkety Stokrotka, sieć sklepów spożywczych Groszek, magazyny cash&carry Eldorado.
Umowa z Infinite jest już trzecią umową międzyoperatorską podpisaną przez Xtrade. Wcześniej Xtrade S.A. podpisała umowy z innymi operatorami EDI, firmami Edison S.A. oraz ComArch S.A. Dzięki temu Xtrade oferuje klientom unikalne rozwiązanie na polskim rynku. Dostawcy takich sieci handlowych jak Ahold, Geant, Makro, Real, Eurocash, Eldorado, mają możliwość elektronicznej wymiany zamówień, faktur ewentualnie innych dokumentów za pomocą jednego rozwiązania oferowanego przez Xtrade.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.