W najbliższych dniach na polskim rynku usług internetowych pojawi się nowy sposób odnajdywania pożądanych informacji Klikr.pl.
Pierwszego października każdy internauta, którego oczekiwań nie zaspokajają istniejące wyszukiwarki, będzie mógł przetestować niesztampowy sposób pozyskiwania treści zgodnych z jego preferencjami.
– Nie czuliśmy się usatysfakcjonowani dotychczasowymi sposobami wyszukiwania informacji w internecie. Nasze odczucia potwierdziły istniejące dane, które wyraźnie pokazują, że 6 na 10 osób nie wybiera żadnego wyniku, jaki prezentuje mu najbardziej popularna wyszukiwarka Google. Dlatego też postanowiliśmy zaproponować alternatywne, polegające na zupełnie innym modelu, narzędzie odnajdowania interesujących treści. Będzie ono ściśle uwzględniało zainteresowania oraz indywidualne potrzeby użytkowników – podkreśla Karol Banaszkiewicz, twórca Klikr.
Serwis Klikr już odlicza czas do swojego startu, który nastąpi 1 października br.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.