Klout: poczuj się ekskluzywnie

Opublikowano: 11 maja 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Właściciele marki Klout, platformy analizującej popularność w sieciach społecznościowych, uruchomili kuszącą promocję dla swoich klientów w porozumieniu z Cathay Pacific Airways.

Klout: poczuj się ekskluzywnie 1Każda osoba, która może pochwalić się osiągnięciem powyżej 40 punktów w rankingu Klout, będzie mogła przebywać w oczekiwaniu na samolot w ekskluzywnym salonie przeznaczonym wyłącznie dla pasażerów pierwszej klasy lub klasy biznes. Wystarczy pokazać przedstawicielom Cathay Pacific Airways wynik z mobilnej aplikacji, aby móc skorzystać z wyodrębnionego pokoju, prysznica oraz baru z przekąskami.

Promocja obowiązuje na lotnisku San Francisco Airport i będzie trwała do lipca bieżącego roku.

Klout jest serwisem, który zbiera informacje o aktywności i popularności użytkowników Twittera, Facebooka lub Google+. Informacje są przeliczane na odpowiednio reprezentującą punktację w skali od 1. do 100. punktów. Z usługi Klout korzysta aktualnie ponad 100 mln osób udzielających się w mediach społecznościowych.

źródło: TechCrunch

Robert ZarychtaKlout: poczuj się ekskluzywnie

Podziel się!

O autorze

robert