Klub Ekstraligi żużlowej z e-strategią

Opublikowano: 22 marca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Grupa AMP Media wspiera klub Ekstraligi żużlowej Włókniarz Częstochowa w zakresie planowania i realizacji e-strategii.

Kreowanie wizerunku, budowanie relacji z otoczeniem czy rozwój marki to działania Częstochowa, klub Ekstraligi żużlowej, powierzył stworzenie oraz realizację strategii komunikacji w Internecie Grupie AMP Media. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z Grupą AMP Media, ponieważ agencja przedstawiła nam bardzo ciekawy pomysł na obecność w Internecie, zgodny z naszymi założeniami i celami – tłumaczy Ireneusz Winiarski, Członek Rady Nadzorczej klubu Włókniarz Częstochowa.

Klub Ekstraligi żużlowej z e-strategią  1Kluczowym zadaniem Grupy AMP Media dla Włókniarza Częstochowa będzie świadczenie strategicznego doradztwa w zakresie e-marketingu sportowego i obecności klubu w Internecie. Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie rozwiązań e-commerce, opracowanie i realizację kampanii promocyjnych w Internecie oraz prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych.

Cieszy nas współpraca z Włókniarzem Częstochowa, tym bardziej, że wielu z naszych pracowników jest również fanami tego klubu. CKM Włókniarz to profesjonalnie zarządzany klub, któremu służymy wsparciem i doświadczeniem w zakresie skutecznej komunikacji w sieci, co wykorzystamy do stworzenia wokół klubu przyjemnego klimatu – mówi Piotr Kluczewski, Wiceprezes Grupy AMP Media.

Sylwester KozakKlub Ekstraligi żużlowej z e-strategią

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.