Kodak – sponsorem Igrzysk Olimpijskich w Atenach

Opublikowano: 13 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma Kodak od ponad 100 lat jest związana z Igrzyskami Olimpijskimi. W tym roku w Atenach odpowiedzialna jest za produkcję identyfikatorów, przeznaczonych dla sportowców i osób obsługujących Olimpiadę oraz dostarczenie cyfrowego sprzętu medycznego dla Polikliniki Olimpijskiej. W trakcie imprezy Kodak wspiera ponad tysiąc fotoreporterów, tworząc największe laboratorium fotograficzne na świecie. Widzowie natomiast mogą na miejscu skorzystać z punktu usług cyfrowych Kodaka. Po raz pierwszy w historii Igrzysk wszystkie zdjęcia, także analogowe, są poddane przez Kodaka obróbce cyfrowej.

Kodak zadebiutował na Igrzyskach Olimpijskich w 1896 r. Wówczas, tak jak i w tym roku, odbywały się one w Atenach. Jako stały sponsor Olimpiady zapewnia wsparcie i pomoc w realizacji tego największego sportowego wydarzenia na świecie.

„Nie ma lepszego miejsca do zaprezentowania produktów i usług Kodaka niż Igrzyska Olimpijskie”, powiedział Daniel A. Carp, Chairman i Executive Officer, Eastman Kodak. „Pragniemy uwieczniać wspaniałe chwile i dzielić się wspomnieniami, a żadna impreza nie wywołuje tak trwałych wspomnień, jak Olimpiada. Podczas ostatnich 27 Igrzysk właściwie każdy rekord został uwieczniony na filmie Kodaka. Olimpiada jest najlepszą platformą do zademonstrowania wszystkich innowacji Kodaka.”

Po raz pierwszy w historii Igrzysk Olimpijskich Kodak poddaje obróbce cyfrowej wszystkie zdjęcia, zarówno cyfrowe, jak i analogowe, ułatwiając w ten sposób proces ich dystrybucji. Liczbę zdjęć ocenia się na 3 mln. Kodak produkuje również pocztówki olimpijskie oraz wydruki wielkoformatowe, zajmuje się też publikacją codziennych newsletterów, zaproszeń i dziennych przewodników imprez dla sponsorów.

http://www.kodak.com

Sylwester KozakKodak – sponsorem Igrzysk Olimpijskich w Atenach

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.