Kolejna firma wykorzystuje Ad room w swojej kampanii

Na nośnikach typu Ad room rozpoczęła się miesięczna kampania reklamowa środka na katar 'Navisin soft'. Ponad 890 plakatów reklamowych zawisło w placówkach służby zdrowia.

Plakaty zamieszczono na 890 nośnikach, głównie w placówkach służby zdrowia. Poprzez sieć nośników typu Ad room możliwe jest dotarcie w ciągu miesiąca do około 7 milionów wyselekcjonowanych odbiorców.

'Wykorzystanie tablic Ad room w kampanii reklamowej produktów farmaceutycznych jest niewątpliwie trafną decyzją. Usytuowanie nośników w miejscach takich, jak placówki służby zdrowia, zarówno państwowe jak i prywatne, gwarantuje precyzyjne dotarcie do wskazanej grupy docelowej.' – komentuje Ryszard Straus, Prezes Zarządu Press Service.

Przedstawicielem handlowym sieci Ad room jest firma Media Broker.

Ad room wykorzystali już w swoich kampaniach, m.in.: Johnson & Johnson, Polpharma, Telekomunikacja Polska. Nośniki wykorzystywane są regularnie także przez fundacje i stowarzyszenia, podczas akcji prozdrowotnych, np.: Fundacja Jolanty Kwaśniewskiej 'Porozumienie bez barier' oraz Fundacja 'Dr Clown'.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry