Kolejna m-aplikacja dla Nokii

Opublikowano: 31 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Firma SPEED wprowadziła na rynek system przeznaczony na telefony Nokia 6310i, wspomagający zarządzanie pracą przedstawicieli terenowych.

System stworzony jest w najnowszej technologii – MIDP – Mobile Information Device Profile, dzięki czemu uzyskano w pełni funkcjonalną aplikację mobilną na najtańsze urządzenie przenośne – telefon komórkowy.
System składa się z dwóch elementów:
– część mobilna – Nokia 6310i,
– część biurowa – system dostępny przez przeglądarkę internetową.

Możliwości:
– planowanie zadań dla przedstawicieli terenowych,
– przesyłanie danych przy wykorzystaniu GPRS,
– obustronna możliwość przesyłania dowolnych lub zesłownikowanych komunikatów pomiędzy firmą, a przedstawicielem terenowym,
– dostęp do systemu (część biurowa) poprzez internet,
– tworzenie dowolnych raportów i analiz.

Korzyści:
– najtańsze urządzenie przenośne – telefon komórkowy !
– pełna komunikacja z pracownikiem przy wykorzystaniu technologii GPRS
– monitorowanie stopnia wykonania zadań przez poszczególnych pracowników,
– dostęp do systemu przez darmową przeglądarkę internetową – brak dodatkowych, kosztownych licencji,
– redukcja kosztów – eliminacja połączeń telefonicznych, czy sms-ów.

Zarządzanie Zadaniami wdrożone zostało już w firmie transportowej Forline z Gdyni, działającej na terenie całego kraju i Europy. Z systemu korzysta 35 kierowców, którzy wszelkie zlecenia i zadania odbierają przez telefon komórkowy. Realizacja tych zadań, zgłoszenie postoju czy awarii, odbywa się poprzez wybranie konkretnej opcji w aplikacji i przesłanie jej do firmy przy wykorzystaniu technologii GPRS.

Zarządzanie Zadaniami pozwoliło firmie Forline znacznie zredukować koszty obsługi transportu jak i w prosty sposób umożliwiło lepsze i szybsze planowanie i kontrolę czasu pracy pracowników.

http://www.speednet.pl

Sylwester KozakKolejna m-aplikacja dla Nokii

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.