Hasło „Wiedza inspiruje…” jest głównym przekazem kolejnej części kampanii reklamowej Kei.pl. Najważniejszymi wartościami, które komunikuje kampania pozostają wiedza oraz nowoczesność.
”Z badań przeprowadzonych wśród naszych Klientów oraz Internautów wynika, że Kei.pl wyróżnia się wyraźnie na rynku profesjonalnych rozwiązań przede wszystkim wysoką wiedzą administratorów w zakresie nowoczesnych technologii oraz możliwością szybkiego kontaktu. – mówi Wojciech Rzepka specjalista ds. marketingu w Kei.pl. Jakość pomocy technicznej w połączeniu z jej dostępnością przez 24h / 7 dni w tygodniu sprawia, że usługi Kei.pl są tak bardzo cenione przez coraz większą liczbę Internautów.”
Obecna kampania podobnie jak jej pierwsza odsłona będzie prowadzona m. in. w portalu Gazeta.pl oraz za pomocą pakietów zasięgowych GRP Net. W ciągu kilku miesięcy przekaz reklamowy dotrze do kilku milionów Internautów.
Kei.pl działa na polskim rynku usług hostingowych od 2000 roku. Firma udostępnia swoim klientom najnowsze rozwiązania w dziedzinie systemów hostingowych, oraz platformy e-biznes na potrzeby firm i korporacji wykorzystujących zaawansowane rozwiązania informatyczne i rozbudowane systemy e-commerce. 4 lata temu wdrożyła 24 godzinną pomoc techniczną.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.