Po giełdzie Polcargo, która opłaty wprowadziła 1 marca br, TRANS jako kolejna polska giełda wolnych ładunków i pojazdów funkcjonująca przez internet zdecydowała się na wprowadzenie opłat za dostęp do giełdy transportowej. W przeciwieństwie do giełd zagranicznych Teleroute i Timocom, Trans wprowadził opłatę wyłacznie za dostęp do danych adresowych firm zgłaszających oferty. Firmy, które korzystają z Trans-a wyłącznie do zgłaszania własnych ładunków i pojazdów lub do rozmów na komunikatorze nadal to mogą czynić bezpłatnie.
Do 10 maja br. TRANS oferuje dodatkowo specjalną promocję 'wejściową’ dla dotychczasowych użytkowników w wysokości, aż 75% upustu na abonament. Z funkcjonującej od około roku giełdy i komunikatora TRANS korzysta już ponad 6000 firm spedycyjnych i transportowych a liczba nowych informacji o ładunkach i pojazdach miesięcznie przekroczyła już poziom 100 tys. Firma LOGINTRANS Sp. z. o.o. – właściciel systemu TRANS obiecuje, że wprowadzenie opłat abonamentowych umożliwi wprowadzenie nowych funkcji na giełdzie w tym rozwiązań mobilnych oraz usprawni proces korzystania z systemu poprzez inwestycje w infrastrukturę serwerową.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.