Kolejne wdrożenie Microsoft Business Solutions-Axapta

Microsoft Business Solutions Polska, producent systemów ERP II dla przedsiębiorstw, informuje, że Zakłady Chemiczne „Organika-Sarzyna” S.A. podpisały z firmą Creative Innovation Group kontrakt na zakup licencji i wdrożenie systemu Microsoft Business Solutions-Axapta. Umowa zawarta została 2 października 2003 r.
Głównym celem, który zamierza osiągnąć Z.CH. „Organika-Sarzyna” S.A. dzięki wdrożeniu nowoczesnego systemu ERP (wielomodułowy zintegrowany system wspomagający zarządzanie), jest usprawnienie procesów produkcji, efektywnego i automatycznego przepływu informacji między działami, uzyskanie możliwości wielowarstwowej i wielokierunkowej analizy danych opisującej wszystkie procesy zachodzące w przedsiębiorstwie.

Wdrożenie systemu Microsoft Business Solutions-Axapta zastąpi obecnie stosowany system oraz zapewni ujednolicenie procedur ewidencyjno-księgowych oraz logistycznych, pełną rejestrację zdarzeń gospodarczych oraz zwiększenie elastyczności oraz szybkości reakcji na zachodzące zmiany.

Z.CH. „Organika-Sarzyna” S.A. zakupiły system Microsoft Business Solutions-Axapta wersja 3.0. W pierwszym etapie wdrożone zostanę moduły: Finanse (razem z modułem Finansów Zaawansowanych), Środki Trwałe, Handel, Logistyka, Kadry i Płace. Wdrożenie ww modułów zostanie przeprowadzone w siedzibie firmy w Nowej Sarzynie. W następnej kolejności wdrożenie obejmie moduły Kontrolling oraz Produkcję. Z systemu będzie korzystało 50 użytkowników, docelowo planowane jest zwiększenie tej liczby do 100.

„O wyborze systemu Microsoft Business Solutions-Axapta zadecydowała nowoczesna technologia gwarantowana przez firmę Microsoft Business Solutions oraz wyjątkowa elastyczność systemu Axapta. Czynniki te stwarzają warunki nieskrępowanego rozwoju i gwarantują zaspokojenie potrzeb firmy dziś i w przyszłości. Faktyczne prace wdrożeniowe już się rozpoczęły. Widzimy także, że firma wdrażająca (Creative Innovation Group) umiejętnie łączy opracowane przez siebie standardy z otwartością na potrzeby systemowe klienta. Jestem więc dobrej myśli jeśli chodzi o zrealizowanie całości wdrożenia w przyjętym, ambitnym harmonogramie” powiedział Jan Krauz, członek zarządu, dyrektor ds. ekonomiczno-finansowych.

http://www.navision.com/pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top