Michał Burecki objął funkcję dyrektora działu agencyjnego w sieci Evolution Media Net. Wcześniej pracował w firmie Redefine, należącej do grupy POLSAT.
Michał Burecki zastąpił na stanowisku Błażeja Pioruna, który postanowił rozpocząć własną działalność poza branżą i z początkiem lipca odchodzi z sieci. Nowy dyrektor działu agencyjnego będzie odpowiadał za realizację strategii handlowej Evolution Media Net w relacjach z domami mediowymi i agencjami reklamowymi. Do bezpośrednich zadań Michała Bureckiego będzie także należało koordynowanie obsługi prowadzonych kampanii reklamowych.
– Przyjście Michała to kolejne z wcześniej zapowiadanych silne wzmocnienie naszej firmy. Liczymy na jego wysoko oceniany profesjonalizm i pracowitość. Jednocześnie bardzo dziękujemy Błażejowi za pracę i wkład w rozwój Evolution Media Net w początkowym etapie działalności sieci. Błażej podjął decyzję o rozwijaniu własnego biznesu i spróbowaniu sił w nowych obszarach i nie pozostaje nam nic innego jak życzyć mu sukcesów i wytrwałości. – powiedział Maciej Mincer, CEO sieci Evolution Media Net.
Michał Burecki pracuje w branży internetowej od ponad pięciu lat. Bezpośrednio przed rozpoczęciem pracy w Evolution Media Net związany był z firmą Redefine (grupa POLSAT), gdzie pełnił funkcję starszego specjalisty ds. zakupu. Wcześniej pracował między innymi w Burda Media Polska jako szef działu sprzedaży online i sieci reklamowej IDMnet. Od lipca 2010 roku jest członkiem grupy roboczej „Brand Advertising” działającej przy IAB Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.