Kolejny klient GetResponse – INGLOT

Opublikowano: 15 września 2017. Kategoria: Marketing i reklama Rynek. Tagi: , ,

Do grona klientów GetResponse dołączył INGLOT – polska marka kosmetyków kolorowych, posiadająca obecnie niemal 740 salonów w 80 krajach na 6 kontynentach.

Współpraca trwa od początku czerwca i obejmuje wsparcie w zakresie technologii, doradztwo oraz realizację poszczególnych elementów kampanii online.

Kolejny klient GetResponse – INGLOT 1Intensywny plan rozwoju INGLOT przewiduje otwarcia kolejnych salonów na nowych rynkach. Wiemy, że w realizacji tych działań niezbędne będą kompleksowe, i przede wszystkim skuteczne kampanie digitalowe. Dlatego właśnie wybraliśmy GetResponse – firmę z długoletnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym. Liczymy na to, że nasza współpraca z GetResponse będzie inspirująca oraz przyniesie satysfakcjonujące efekty – powiedział Krzysztof Fic, Kierownik Działu E-commerce ds. Marketingu.

Marka korzysta z platformy GetResponse m.in. w celu optymalizacji działań email marketingowych, wysyłki newsletterów oraz zwiększenia zaangażowania fanów marki.

Sylwester KozakKolejny klient GetResponse – INGLOT

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.