Rozszerzając swoją działalność w sektorze finansowym agencja interaktywna OS3 multimedia pozyskała nowego klienta, polskie spółki należące do fińskiej grupy finansowej Sampo, dla których wykonała rozbudowaną witrynę internetową.
Celem powstania serwisu sampo.pl było zbudowanie nowego wizerunku firmy on-line. Grupa docelowa to aktualni klienci bliżej zainteresowani ofertą obu spółek oraz Ci, którzy stoją przed wyborem funduszu emerytalnego lub towarzystwa ubezpieczeń na życie. Witryna prezentuje ofertę obu spółek działających w Polsce w ramach Grupy Sampo: Sampo Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. oraz Sampo Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. Serwis został podzielony na dwa spójne ze sobą bloki prezentujące ofertę każdej ze spółek niezależnie. Z dowolnego miejsca można przełączać się pomiędzy witrynami, co zostało wyraźnie zaakcentowane zdjęciami dobranymi wizerunkowo do każdej z nich.
Innowacyjnym i istotnym elementem strony są codziennie aktualizowane programowo i wizualnie wykresy wykonane w technologii Macromedia Flash. Dzięki nim internauci mają możliwość bieżącego sprawdzania wartości jednostki Sampo OFE oraz porównywania jej względem WIG20 oraz wskaźnika inflacji Wykresy pozwalają na porównywanie tych trzech wskaźników i przeglądanie ich w wybranym okresie czasowym.
W serwisie zamieszczono również obszerny dział dla prasy umożliwiający rejestrację dla dziennikarzy zainteresowanych aktualnymi informacjami na temat każdej ze spółek. Udostępniono również słownik i dział często zadawanych pytań. Osoby zainteresowane kontaktem mają do dyspozycji wyszukiwarkę oddziałów i formularz kontaktowy.
„Zależało nam na zbudowaniu serwisu nowoczesnego, bogatego merytorycznie, odpowiadającego na wszelkie możliwe pytania oraz wątpliwości obecnych i przyszłych klientów spółek Sampo. Jednocześnie skupiliśmy się na stworzeniu przyjaznej i ciekawej grafiki oraz doborze odpowiednich fotografii. Dzięki naszemu doświadczeniu we współpracy z takimi klientami jak ING Nationale Nederlanden, mBank, bank Millennium, czy Bre Leasing udało nam się stworzyć serwis przyjazny użytkownikowi, a jednocześnie zawierający bogatą bazę wiedzy. Serwis łączy w sobie ciekawą formę wizualną z intuicyjną nawigacją i logiczną prezentacją informacji.” – powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.
http://www.sampo.pl
http://www.os3.pl
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!