One-2-One pozyskało kolejnego klienta na rynku niemieckim. Jest nim berlińska stacja KISS FM, należąca do grupy radiowej TOP RADIO. Wcześniej na wykorzystanie systemu Radio One X zdecydowało się siostrzane radio RS2, największa rozgłośnia lokalna w stolicy Niemiec.
Pierwszy projekt realizowany przez One-2-One dla KISS FM dotyczy obsługi mobilnej muzycznej imprezy promocyjnej pod nazwą „Summer Kisses”. Odbędzie się ona 2 lipca 2004 w berlińskiej Arena Treptow. W trakcie imprezy wystąpi 9 artystów m.in.: Ce’cile, Wayne Marshall, natomiast główną gwiazdą będzie Sean Paul.
Firma One-2-One, polski integrator przygotował dwie zabawy dla uczestników koncertu. Oprócz SMSów, jeden z konkursów wykorzystuje także MMSy. Zwycięzcy nagród pieniężnych dodatkowo zostaną zaproszeni za kulisy, gdzie będą mogli spotkać się i porozmawiać z gwiazdami wieczoru.
„Jestem pewien, że nowe rozwiązania wykorzystywane przez One-2-One na niemieckim rynku radiowym, znajdą zastosowanie również w Polsce” – uważa Tomasz Długiewicz, prezes zarządu One-2-One.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.