Kolejny Partner OPENKontakt

Opublikowano: 22 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Sieć portali, które udostępniają Największą Giełdę Ofert Biznesowych OPENKontakt.com skupia już 60 serwisów. Ostatnim przyłączonym portalem są PomorskieFirmy.pl, które dzięki współpracy z OPENKontakt.com poszerzyły dotychczasową ofertę o giełdę ofert biznesowych z całego świata.

Na PomorskieFirmy.pl można ponadto znaleźć bazę firm województwa pomorskiego oraz aktualne informacje z dziedziny gospodarki i sektora biznesu. Użytkownicy giełdy ofert OPENKontakt.com dysponujący hasłem pełnego dostępu mogą od niedawna zamieszczać bezpłatne oferty z widocznymi dla
wszystkich danymi teleadresowymi. Do tej pory te dane były ukryte. Oferty są dodatkowo wyróżnione specjalną ramką, dzięki czemu są lepiej widoczne na stronie. Od kilku dni w wersji angielskiej giełdy można także zamieszczać oferty bezpłatne ze zdjęciem bez dodatkowych kosztów.

http://www.openkontakt.com
http://www.pomorskiefirmy.pl

Sylwester KozakKolejny Partner OPENKontakt

Kolejny Partner OPENKontakt

Opublikowano: 9 czerwca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Polacy.strefa.pl – serwis informacyjny dla Polaków mieszkających w Londynie, tworzony przez Polonię Brytyjską – jest 53. witryną, w której funkcjonuje Największa w Polsce Giełda Biznes-Ofert portalu OPENKontakt.com. Dzięki obecności w sieci portali polskich i zagranicznych (m.in. Interia.pl, Hoga.pl czy Getin.pl), oglądalność giełdy jak również ilość zarejestrowanych użytkowników nieustannie wzrasta. Każdego dnia na giełdzie pojawia się około tysiąca nowych ofert z całego świata.

OPENKontakt.com niedawno uruchomił nową usługę – dodawanie zdjęć do ofert bezpłatnych. W ramach promocji konta użytkowników zostały zasilone kwotą 20 złotych do wykorzystania na tę usługę.

http://www.openkontakt.com

Sylwester KozakKolejny Partner OPENKontakt

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.