.CO Internet kontynuuje działania mające promować kolumbijskie ccTLD jako uniwersalne i profesjonalne rozszerzenie. Nowy sukces – domena t.co staje się oficjalnym skracaczem linków Twittera.
Twitter to najpopularniejszy na świecie serwis mikroblogowy. W maju odwiedziło go 190 mln osób, a każdego dnia pojawiało się ok. 65 mln komunikatów (tweetów). Serwis ogłosił właśnie, że zacznie wykorzystywać domenę t.co jako oficjalny skracacz linków i prawdopodobnie wszystkie adresy pojawiające się w Twitterze będą wkrótce krótsze dzięki „kolumbijskiej” nazwie.
Nie oznacza to jednak, że nie będzie możliwości korzystania z innych tego typu serwisów. Firma informuje, że t.co będzie wykorzystywana z pewnością w SMS-ach, a w interfejsie webowym można będzie skracać linki za pomocą różnych rozwiązań lub pozostawić ich dłuższe formy.
Nawet jeśli t.co nie stanie się jedną tego typu technologią dostępną w Twitterze to niewątpliwie pomoże wzmocnić pozytywny szum wokół ponownego uruchomienia .CO. Przypomnijmy, że trwa właśnie aukcja domeny e.co, a w grudniu w Kolumbii odbędzie się spotkanie ICANN. Firmy planujące wprowadzenie własnej domenowej końcówki powinny bez wątpienia uczyć się od .CO Internet nowoczesnego marketingu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.