.CO Internet kontynuuje działania mające promować kolumbijskie ccTLD jako uniwersalne i profesjonalne rozszerzenie. Nowy sukces – domena t.co staje się oficjalnym skracaczem linków Twittera.
Twitter to najpopularniejszy na świecie serwis mikroblogowy. W maju odwiedziło go 190 mln osób, a każdego dnia pojawiało się ok. 65 mln komunikatów (tweetów). Serwis ogłosił właśnie, że zacznie wykorzystywać domenę t.co jako oficjalny skracacz linków i prawdopodobnie wszystkie adresy pojawiające się w Twitterze będą wkrótce krótsze dzięki „kolumbijskiej” nazwie.
Nie oznacza to jednak, że nie będzie możliwości korzystania z innych tego typu serwisów. Firma informuje, że t.co będzie wykorzystywana z pewnością w SMS-ach, a w interfejsie webowym można będzie skracać linki za pomocą różnych rozwiązań lub pozostawić ich dłuższe formy.
Nawet jeśli t.co nie stanie się jedną tego typu technologią dostępną w Twitterze to niewątpliwie pomoże wzmocnić pozytywny szum wokół ponownego uruchomienia .CO. Przypomnijmy, że trwa właśnie aukcja domeny e.co, a w grudniu w Kolumbii odbędzie się spotkanie ICANN. Firmy planujące wprowadzenie własnej domenowej końcówki powinny bez wątpienia uczyć się od .CO Internet nowoczesnego marketingu.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.