Koma Nord, spółka należąca do Grupy Koma, podpisała umowę z amerykańskim producentem oprogramowania firmą FrontRange Solutions, oferującą rozwiązania do zarządzania usługami i wsparcia klientów.
Nawiązana współpraca pozwoli firmie Koma Nord na uzupełnienie oferty w zakresie zarządzania infrastrukturą IT, natomiast amerykanie liczą na poważne zaistnienie na polskim rynku. FrontRange Solutions jest producentem aplikacji typu CRM (oprogramowanie GoldMine) oraz helpdesk (oprogramowanie HEAT).
Podpisana umowa dotyczy oprogramowania HEAT Service & Support, który jest zaawansowanym systemem wsparcia i zarządzania zasobami oraz usługami (helpdesk). HEAT to zestaw zintegrowanych aplikacji wspierających kontakty z klientami na etapie posprzedażnym, umożliwiających obsługę reklamacji i zgłoszeń serwisowych, rejestrowanie zamówień, świadczenie wsparcia technicznego, zarządzanie zmianami i poziomem usług (SLM – Service Level Management) oraz inne działania dotyczące obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych. HEAT to system bardzo elastyczny, stosowany nie tylko we wsparciu dla systemów informatycznych, ale także przez służby ratownicze, służby utrzymania ruchu w przemyśle, energetyce i telekomunikacji, służby komunalne, a nawet agencje reklamowe w prowadzonych akcjach promocyjnych. W chwili obecnej Koma Nord nadzoruje prace nad polską wersją oprogramowania HEAT.
HEAT Service & Support stanowi bardzo ważny element uzupełniającym ofertę Koma Nord w zakresie systemów zarządzania infrastrukturą IT. HEAT integruje się z dowolnymi systemami jak np. HP OpenView, IBM Tivoli, LANDesk Management Suite. Rejestracja zgłoszeń możliwa jest poprzez call-center, internet, SMS, e-mail oraz narzędzia specyficzne dla branży, np. przemysłowe systemy monitorujące. HEAT automatyzuje działania w razie awarii, nadzoruje procesy w zakresie przydzielania zasobów i kontroli czasu, zbiera dane statystyczne oraz tworzy bazę wiedzy o usuwaniu typowych problemów.
HEAT jest profesjonalnym rozwiązaniem stosowanym w Europie już przez między innymi BMW, Coca Cola, Pepsico, Philips, Siemens, TUI. Dużą zaletą rozwiązania jest korzystna i elastyczna polityka licencyjna, dopasowana do potrzeb większości przedsiębiorstw.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.