Koma S.A. (w której 75% udziałów ma Prokom) wraz ze spółką zależną Koma Nord osiągnęły w I kwartale 2004 r. bardzo dobre wyniki finansowe. Przychody Grupy wzrosły o 243 % i wyniosły 42,04 mln zł, a zysk netto osiągnął poziom 1,3 mln zł.
Koma S.A. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego odnotowała wzrost przychodów o ponad 285 proc., co dało przychód z działalności spółki w wysokości 38,11 mln zł. (w I kwartale 2003 r. sprzedaż wyniosła 13,28 mln zł). Porównując wypracowane wyniki do I kwartału 2003 roku zaobserwowano wzrost marży operacyjnej o prawie 0,5 mln. Spółka osiągnęła takie wyniki dzięki obsłudze stałych klientów oraz pozyskaniu wielu kontraktów. Do najbardziej spektakularnych należą kontrakt z Pocztą Polską oraz dostawy w ramach Programu Ikonka.
„Wynik spółki mogę uznać za satysfakcjonujący, jednak mam świadomość, że mógłby on być jeszcze lepszy. Koma od początku roku zapewniła miejsce pracy 12 nowym pracownikom, co z jednej strony podniosło wartość intelektualną spółki, z drugiej jednak strony ten fakt miał znaczący wpływ na wzrost kosztów bezpośrednich, a tym samym obniżenie zyskowności firmy”. – powiedział Lech Cabaj, Prezes Zarządu Koma S.A.
Koma Nord sp. z o.o. utrzymała poziom przychodów na takim samym poziomie jak w I kwartale 2003 roku, odnotowując wzrost zysku netto o 62%. W I kwartale 2004 sprzedaż wyniosła 3,93 mln zł, a poziom zysku netto 131 tys. zł.
„Oceniamy, że nasza pozycja na rynku się umacnia. Wprawdzie kwartał pierwszy tego roku miał identyczny poziom obrotów jak rok wcześniej, ale odnotowaliśmy większy zysk, a kilka dużych projektów, które obecnie prowadzimy powinny nam w roku 2004 zapewnić znaczący wzrost.” – powiedział Wojciech Kotas, Wice Prezes zarządu Koma Nord sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.