Koma S.A. Autoryzowanym Partnerem

Opublikowano: 23 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Koma S.A. uzyskała status Autoryzowanego Partnera Serwisowego firmy Fujitsu Siemens Computers. Jest to kolejna umowa zacieśniająca współpracę. Koma jako jedna z nielicznych firm ma status autoryzowanego serwisu serwerów SPARC’owych oraz jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę serwerów PRIMEPOWER klasy low-end i midrange

Umowa dotyczy współpracy w zakresie wsparcia technicznego, serwisowania sprzętu i oprogramowania Fujitsu Siemens Computers. Współpraca ta ma na celu zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych Klientom, użytkownikom sprzętu Fujitsu Siemens Computers, zarówno w okresie gwarancji jak i w ramach obsługi pogwarancyjnej.

Na mocy umowy Koma S.A. jest upoważniona do świadczenia usług serwisowych produktów Fujitsu Siemens Computers tj. komputerów osobistych, serwerów opartych o platformę Intel, notebooków Lifebook, pamięci masowych FibreCAT oraz serwerów PRIMEPOWER z procesorami SPARC.

Podpisanie przez Fujitsu Siemens Computers umowy jest wyrazem uznania dla umiejętności i kompetencji inżynierów Komy. Z kolei klienci Koma S.A. uzyskują dostęp do najwyższej jakości usług serwisowych świadczonych w ostrych reżimach czasowych oraz ułatwienia w korzystaniu z części zamiennych i sprzętu zastępczego. Zwiększa to bezpieczeństwo użytkowania rozwiązania oraz dostępność sprzętu i oprogramowania.

„Cieszymy się, że Fujitsu Siemens Computers po raz kolejny doceniło nasz profesjonalizm. Spełniliśmy ostre warunki stawiane przez Fujitsu Siemens Computers i tym bardziej jest to dla nas satysfakcjonujące. Z pewnością dopracowane warunki partnerstwa i wysoki poziom świadczonych przez Koma S.A. usług są i będą zauważalne przez obecnych oraz przyszłych Klientów.” – powiedział Kierownik Działu Usług Profesjonalnych Koma S.A. Zbigniew Pająk.

http://www.koma.com.pl

Sylwester KozakKoma S.A. Autoryzowanym Partnerem

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.